Seksi pelottaa
Ihan oikeasti, mitä mun pitäisi tehdä? Oon ollut parin tyypin kanssa sängyssä, mutta jutut ovat loppuneet lyhyeen. Nyt tapailen erästä kiinnostavaa miestä ja luultavasti jossain vaiheessa päädymme makkarin puolelle. Mua kuitenkin jännittää ihan kauheasti, että en osaa mitään ja makaan vain "lahnana" alla. Mies on minua 5 vuotta vanhempi ja huomattavasti kokeneempi.
N22
Kommentit (8)
Ei naisen tarvitse mitään osata.
Heitä väliin että "Sulla on liian iso", niin mies on tyytyväinen.
No älä ressaa ennenkun se tilanne on edessä. Jos sillon vielä pelottaa, kun tää tilanne tulee eteen, niin sanot hänelle ihan suoraan, että haluan sua tosi paljon, mutta mua jännittää. Tai voithan sä sanoa ton ennen seksiäkin. Jos se vähän laukaisisi tilannetta ja mies ymmärtäisi, tee kuitenkin selväksi että haluat häntä.
Kyllä se mies sinua nai vaikka makaisitkin lahnana. Mutta liikuttele nyt kumminkin lantiota hieman ja käsillä voit puristaa vaikka miehen peppua, jos et keksi niille muuta paikkaa.
Ei mitään temppuja tarvitse osata. Parasta on jos osaat heittäytyä ja nauttia, etkä mieti turhia. Miestä voi kosketella vapaasti.
Pelot pois ja panemaan! :)
Parhaiten onnistut, kun et ota paineita vaan otat rennosti ja nautit.
N20
Mulla ei ole muita seksitaitoja kuin osaan ottaa suihin hyvin. Olen kelvannut aika hyvin. Panossa olen lahnana, en vaan oikeesti nauti olla se aktiivinen osapuoli. Välillä ratsastan miehen mieliksi, mutta se on tylsää :D
Kiitos kaikille tsemppiviesteistä. Mitäpä sitä turhaan etukäteen murehtimaan :)
Ap
Teillä ei taida olla kovin syvällistä keskusteluyhteyttä. Pinnallinen suhde.