Miksi kaikki erilaisuus pelottaa?
Oli kyseessä sitten muun väriset kuin valkoihoiset, muut kuin heterot, muut kuin kristityt, jopa esim. perheet/henkilöt, jotka ei tee omia lapsia vaan adoptoi. Miksi toisten elämää pitää arvostella ja miksi ne ja niiden elämänvalinnat kutittaa kenenkään persettä? Et sinä muutu mustaksi/homoksi/pakanaksi yms. vaikka juttelisit sellaisen kanssa.
(Ja kenenkään ei sitten tartte tulla sitten mussuttamaan esim. elintasopakolaisista, islamista tai isiksestä, kiitos.)
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei mua erilaisuus ainakaan pelota. Tuo on ihan stereotypiaa. Olen vain matkustellut tarpeeksi nähdäkseni että en halua kaikkea sitä paskaa mitä on ulkomailla tänne.
Et halua kaikkea sitä paskaa tänne? Eli olet ulkomaan reissuillasi nähnyt homoja, ateisteja ja adoptiota etkä halua niitä tänne koska ne ovat paskaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua erilaisuus ainakaan pelota. Tuo on ihan stereotypiaa. Olen vain matkustellut tarpeeksi nähdäkseni että en halua kaikkea sitä paskaa mitä on ulkomailla tänne.
Et halua kaikkea sitä paskaa tänne? Eli olet ulkomaan reissuillasi nähnyt homoja, ateisteja ja adoptiota etkä halua niitä tänne koska ne ovat paskaa? :D
Logiikkasi ontuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikkasi ontuu.
No kerro sitten mitä tuo kuvailemasi paska on jota et halua tänne ja miten se liittyy aloitukseen?