Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisella kierroksella olevat, miksi hankitte lapsia?

Vierailija
27.03.2016 |

En jaksa ymmärtää, kun perhe on perustettu ja sitten erottu, kun ei enää sovita. Löydetään uusi ja heti hankitaan lapsia vaikka molemmilla olisi ennestään. Ihan järjetöntä touhua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykätään perhe-elämästä vaikka eksistä ei enää tykätäkkään ja koska kummallakaan ei vielä lapsiluku täynnä?

Koska uudella puolisolla ei vielä ole lapsia ja haluaa niitä?

Ei haluta olla pelkkä uusperhe vaan halutaan muodostaa keskenään myös ydinperhe.

Tämmösiä tuli mieleen. Eikö sulle tullu mieleen muka yhtäkään kun pitää täällä kysellä?

T: Lapseton

Vierailija
2/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta harmittaa kun mies on löytänyt uuden ja nyt velipuolta pukkaa.

Anna olla. Aloita vaikka uusi harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole järkeä. Itse hankkisin uuden kumppanin omaksi ilokseni ja lapsia en enempää hankkisi. Tuleehan siinä uusia lapsia muutenkin, jos toisella on. Täysi työ niissäkin. ap

Vierailija
4/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta harmittaa kun mies on löytänyt uuden ja nyt velipuolta pukkaa.

Anna olla. Aloita vaikka uusi harrastus.

Ei ole itselläni tällainen tilanne.

Vierailija
5/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun miehes tykkää perhe elämästä, se ei vaan tykänny perhe elämästä sun kanssas ja se nyt sitten ottaa sua päähän.

Se nyt on vaan hyväksyttävä ja sun pitää päästä yli tästä.

Vierailija
6/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusimme miehen kanssa lapsia. Minulla oli yksi lapsi ennestään, miehellä ei yhtäkään.

Vierailija
7/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille se on ainoa keino uskotella että nyt ollaan oikea perhe, eikä vain asuta yhdessä.

Vierailija
8/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on taas vittumaisia ihmisiä kommentoimassa. No,toivotaan että saatte maistaa omaa lääkettä.

Vierailija
9/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aina halunnut kolme lasta. Minulla oli yksi, kun ero tuli. Mies petti ja jätti.

Tapasin nykyisen mieheni, jolla ei ollut lapsia. Mieheni ei ole vain minun ilokseni, vaan hän on perheen jäsen. Isä yhteisille lapsillemme ja turvallinen aikuinen omalleni. Me olemme yhdessä perhe, jonka täysivaltaisia jäseniä me kaikki olemme.

Vierailija
10/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sun miehes tykkää perhe elämästä, se ei vaan tykänny perhe elämästä sun kanssas ja se nyt sitten ottaa sua päähän.

Se nyt on vaan hyväksyttävä ja sun pitää päästä yli tästä.

Uskon, että monet ovat kateellisia miehensä ja sen exän yhteisistä lapsista ja haluavat siksi itsekin miehen kanssa lapsen. Ollakseen saman arvoisia. ap

Vierailija
11/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tykätään perhe-elämästä vaikka eksistä ei enää tykätäkkään ja koska kummallakaan ei vielä lapsiluku täynnä?

Koska uudella puolisolla ei vielä ole lapsia ja haluaa niitä?

Ei haluta olla pelkkä uusperhe vaan halutaan muodostaa keskenään myös ydinperhe.

Tämmösiä tuli mieleen. Eikö sulle tullu mieleen muka yhtäkään kun pitää täällä kysellä?

T: Lapseton

Se onkin mielenkiintoista kun on ydinperhettä ja uusperhettä sanaan aikaan 😈

Vierailija
12/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ei hankittu yhteistä vaan vasta 6v yhdessäolon jälkeen. Miehen ainokainen, miksi olisin kieltänyt häneltä sen ilon?

Me ollaan oltu 20v jo ihan tavallinen perhe.

Vierailija
13/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ja pieni poikani kuolivat auto-onnettomuudessa 12 vuotta sitten. Viisi vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni, jolla on yksi lapsi edellisestä liitostaan. Kolme vuotta sitten muutimme yhteen, vuosi sitten menimme naimisiin ja kaksi kuukautta sitten syntyi yhteinen lapsemme. Miehen tytär on ihana teini ja hänen äitinsä erinomaisen fiksu ja mukava nainen. Kysyttävää?

Vierailija
14/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ihan vaan siksi, että halutaan se yhteinen lapsi uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
15/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ja pieni poikani kuolivat auto-onnettomuudessa 12 vuotta sitten. Viisi vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni, jolla on yksi lapsi edellisestä liitostaan. Kolme vuotta sitten muutimme yhteen, vuosi sitten menimme naimisiin ja kaksi kuukautta sitten syntyi yhteinen lapsemme. Miehen tytär on ihana teini ja hänen äitinsä erinomaisen fiksu ja mukava nainen. Kysyttävää?

Kysyisin miksi vastasit tähän, kun et ole eronnut ja lapsesi on kuollut?

Vierailija
16/16 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me haluttiin yhdessä perustaa perhe.

Miehellä yksi lapsi ennestään, mulla ei mutta nyt yhteinen tulossa. Ollaan oltu yhdessä kuitenkin jo 8 vuotta, ja naimisissa. Miehen lapsi on yhden illan jutusta, ei ikinä ollut siinä mitään parisuhdetta eikä perhettä. Kummallista että me nyt ei saatais sitä oikeaa perhettä perustaa :D