Mustasukkaisuus tapailukumppanista?
Nyt on käynyt niin, että pari kuukautta sen jälkeen, kun erosin neljän vuoden mittaisesta suhteesta, minua pyydettiin treffeille. No, ajattelin että kai se kannattaa suostua, kun ei kai siitä mitään menetäkään. Kuitenkin tein miehelle hyvin pian selväksi, etten nyt kovin vakavissani ole tässä mukana sillä juurihan erosin. Nyt ollaan tässä joku kuukausi hengailtu ja kerran oltu sängyssäkin.
Nyt kumminkin viikonloppuna kun vietettiin aikaa yhdessä, mies osoitti mustasukkaisuuden merkkejä ja nyt olen ihan hämilläni? Näin pian ja mikä meni vikaan kun sanoin, etten ole vakavalla mielellä tässä edes? En edes sitäpaitsi tehnyt mitään ansaitakseni mustasukkaisuuskiukkukohtausta. Yritin sitten kantaani selvittää ja sanoin etten ole valmis suhteeseen. Siihenkin mies kommentoi, että kauan kestää...
Nyt meni maku koko miehestä, ei ole ennen seurustellut ja on parikymppinen. Minä vielä ihmettelen tässä mitä tapahtui. Miten pian te muut tunnette mustasukkaisuutta tapailu-/seurustelukumppanista?
Kommentit (6)
Olit joo reilu, mutta mies selkeästi haluaa jotain muuta kuin rentoa meininkiä ilman sitoumuksia. Sinuna jatkaisin matkaa, jos todella tunnet ettet hänen/kenenkään muunkaan kanssa halua nyt mitään vakavaa, mies vaikuttaa aloituksen perusteella siltä että odottaa, että olisit jossain vaiheessa (piankin?) valmis sitoutumaan. Haluatte siis eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olit joo reilu, mutta mies selkeästi haluaa jotain muuta kuin rentoa meininkiä ilman sitoumuksia. Sinuna jatkaisin matkaa, jos todella tunnet ettet hänen/kenenkään muunkaan kanssa halua nyt mitään vakavaa, mies vaikuttaa aloituksen perusteella siltä että odottaa, että olisit jossain vaiheessa (piankin?) valmis sitoutumaan. Haluatte siis eri asioita.
Niin näin se taitaa olla. Hän ei taida kokemattomuuttaan ymmärtää tai myöntää asiaa. On varmaan puhuttava hänelle tänään.
Ap
Joko annat tai et ei se ole kuin pillub perässä.
Eikä ole edes iästä ja kokemattomuudesta kiinni. Mulle on käynyt sama juttu niin parikymppisen kuin nelikymppisen miehenkin kanssa. Heitä yhdistävä tekijä oli suuret kuvitelmat itsestään ja näkyi esim juuri siinä, että kuvittelivat saavansa naisen lankeamaan loveen vaikka tilanteen tiesivätkin. Molemmat suuttuivat kun näin ei käynyt.
Mikä tässä moderoinnissa mättää? Mun kommenttia ei julkasta (kirjotin sen noin tunti sitten) vaikka kerroin siinä omasta samankaltasesta kokemuksestani. Mikäköhän siinä oli asiatonta vai nukkuuko kaikki modet paraikaa?
Voisitteko alapeukuttajat kommentoida jotakin. Luulin olleeni hyvinkin reilu kertoessani heti suoraan missä mennään.
Ap