Taidan olla nettiriipuvainen. =( ov
mieheni marmattaa ja valittaa jatkuvasti että istun koneella koko ajan.
Alkuyöt menee täällä 02-03 asti ja aamulla ihan pihalla ku lumiukko kun pitäis nousta hoitaa lapsia. Päivällä väsyttää, mutta illalla/yöllä en saakkaan enää unta! Olen monta kertaa mennyt nukkumaan aikaisemmin, tai ainakin yrittänyt mennä, mutta sitten makaan sängyssä monta tuntia ja tuijottelen pimeässä huoneessa kattoon...
Miten mä pääsen takaisin normaaliin unirytmiin???
Kommentit (7)
Minä pystyn yleensä jättämään koneen joskus puoli kahden maissa. Ainoa toimiva keino on mulla jättää avaamatta tietokone illalla. Jos erehtyy " vaan kurkistamaan" , se on menoa...
Miten tässä taas käy näin? Mä lupaan että suljen koneen tänään puoli kaksi! MÄ LUPAAN!!!
T:ap
mä istun harva se yö neljään asti koneen äärellä. Tänään pitäsi mennä kyl ennen kahta nukkumaan, et jaksaa huomen aamulla herätä.
Vierailija:
Mut meillä toimii sellanen että netissä ei saa olla enää 00.00 jälkeen kun mullakin aina venyi sinne 03-04... :(Kannattaa kokeilla vaan selvää rajaa! Lue vaikka jotain / tee ristikkoa.
Osta jokin sarja kokonaisuudessaan dvd:nä ja katsele sitä keskellä yötä. Josko vaikka addiktoituisit siihen. Siitä on sitten helpompi päästä eroon, kun kyllästyy katsomaan samoja jaksoja uudestaan ja uudestaan.
Tai ala ratkoa sudokuja.
Tai päätä, että lähdet lenkille joka kerta, kun haluat istahtaa koneelle.
Mulla toimi kaksi viimeistä. Niistä en nyt pääse eroon sitten millään. Mutta niistä ei kukaan tosin naputa mitään.
valvoa täällä notkuen jopa 3-4 yöllä!!! miksi ihmeessä valvotte kun aamulla pitää herätä lasten kanssa ja hoitaa niitä..... itsekin aika paljon oleskelen tässä koneella, tai käytännössä se on päällä suuren osan päiväajasta mutta en tietenkään koko aikaa pysty tässä istumaan, aina välillä käyn vähän... mä ainakin oisin ihan pallo hukassa ja kiukkunen jos valvoisin 04 asti ja sitte pitäs herätä lasten kanssa!!! taidatte olla jotain yli-ihmisiä??? =D
Mut meillä toimii sellanen että netissä ei saa olla enää 00.00 jälkeen kun mullakin aina venyi sinne 03-04... :(
Kannattaa kokeilla vaan selvää rajaa! Lue vaikka jotain / tee ristikkoa.