Voiko nainen mennä yksin baariin??
Olen 40-vuotias parisuhteessa (seurustelen mutta kumppanikin reissussa) oleva nainen jolle koittikin yllättäen vapaailta (lapsista) ja haluaisin mennä pitkästä aikaa käymään jossain mutta kaikki kaverit ovat matkoilla tms.
Voinko mennä yksin baariin??? en oo ikinä yksin ollut! Kaipaisin vain juttuseuraa, eikä haittaa vaikka tutustuisi uusiinkiin ihmisiin :)
Kommentit (39)
Kaikki ajattelee vaan kaikkea negatiivista.
Tottakai voi, just viime vkl laulettiin yhden naisen kanssa karaokea ja juteltiin ilta. Täysin ventovieras, mutta oli asenne kohdillaan, yksin oli baarissa. Joku hyvä baari, ei ördäräkälää, niin on parempi meno.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajattelee vaan kaikkea negatiivista.
Niinpä, pahinta mitä yleensä käy on se, että oli jumaleissons hauskaa ja tapasi mukavia ihmisiä.
Mitä mä teen siellä sitte, tilaan juoman ja hengailen reippaan näköisenä(kö)? :D
Laulamaankin vois toki mennä... Onpas tää hoopoa...
ap
"Juttuseuraa" kjeh kjeh ymmärrän yskän ;)
Mistä päin oot AP? Voin lähtee viettämään sun kanssa baari-iltaa ja kenties jatkoja ;))
M29, puuman metsästäjä
Tottakai voi, vaikeampaa on tulla yksin pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis tulemaan raiskatuksi niin silloin kyllä.
Just, olen käynyt baareissa yli 20v, mitään ei ole sattunut. Mutta elä sinä toki pelossasi neljän seinän sisällä, se vasta elämää on.
yksin on helppo uhri kun ei ole toista vahtimassa juomia ja kuntoa.
Missäpäin olet ap? Itse tekisi mieli mennä ruokaravintolaan syömään, mutta ei ole kaveria ja yksin ei jaksaisi (mukavampi keskustella ruoasta). Vai tarkoititko vain juomista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, olen käynyt baareissa yli 20v, mitään ei ole sattunut. Mutta elä sinä toki pelossasi neljän seinän sisällä, se vasta elämää on.
Suomi on muuttunut. Ei saatu uudenvuoden lääppiöitäkään kiinni. Siellä ne vielä jatkaa rikoksiaan vapaana.
Vierailija kirjoitti:
yksin on helppo uhri kun ei ole toista vahtimassa juomia ja kuntoa.
Joo, joo. Mee pois pelottelemasta, ihan sairasta hysteerikon horinaa.
Ajattelin vaan 1-2 juomaa ottaa ja lähinnä päästä ihmisten ilmoille, ehkä tanssimaan kun on joku bilebändi tai sitten karaokebaaria. Eli ei oo pelkoa mistään örvellyksestä, lähinnä epäröin kun en ole ikinä yksin mennyt baariin, enkä muutenkaan viimevuosina kuin pari kertaa...
ap
Mene taksilla jos menet. Kadut ovat autiot, joten siellä on riski liikkua.
Ihme kommentteja. Tietenkin voit mennä! Tilaat juoman ja jäät esim baaritiskille siemailemaan sitä. siinä on luontevaa alkaa juttelemaan ja pääsee helposti karkuun jos joku limanuljaska kiilaa kylkeen. Hauskaa iltaa!
Mikä kaupunki? Täältä saat kaverin kun pistät koordinaatit...
Voi mennä. Iloisella mielellä vaan kohti baaria ja avoimesti käyt juttelemaan ihmisten kanssa. Hauskaa iltaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja. Tietenkin voit mennä! Tilaat juoman ja jäät esim baaritiskille siemailemaan sitä. siinä on luontevaa alkaa juttelemaan ja pääsee helposti karkuun jos joku limanuljaska kiilaa kylkeen. Hauskaa iltaa!
Niin minustakin, että ei voisi yksin baariin mennä, just joo. Eihän tuon yhden kommentteja voinut nauramatta lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt välillä muuallakin, ei tollaista kenenkään maksa kestä....
Onko joku ollut yksin baarissa?
av vielä, arka sellainen :(