Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän tapailemani miehen nimeä

Vierailija
26.03.2016 |

Ei nyt sinällään niin kauhea nimi mutta viittaa selkeästi yhteen kamalaan Salkkari-hahmoon. Aina kun joku kysyy miehen nimeä niin olen sanonut vain kehittämäni lempinimen. Mitä voisin tehdä asialle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totut siihen kyllä.

Vierailija
2/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ota mut nii ei tarvi selitellä ja hapeillä. Eikä täälkää kysellä tyhymiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki katso Salkkareita.

Vierailija
4/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt erossa roskaviihteen ystävistä. Esimerkiksi minä en tunnista yhtään salkkarinimeä tai -naamaa.

Vierailija
5/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Vaikka itsekin tietää, että on tosi typerää hävetä toisen nimeä, niin itsellenikin on käynyt juuri noin. Minä olen tehnyt niin, että käytin lempinimeä ja jos suhde kestää pitkään tai loppuelämänkin, niin nimeen kyllä tottuu eikä se enää hävetä. Aikoinaan häpeämäni nimet kuulostavat nyt 20 vuoden päästä ihan ok:lta (esim. Kaapo).

Vierailija
6/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyt erossa roskaviihteen ystävistä. Esimerkiksi minä en tunnista yhtään salkkarinimeä tai -naamaa.

Mutta salkkarit tunnistat ja sulla on niistä vielä mielipidekin.

Vierailija
7/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan?

Vierailija
8/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, eikun Sampo :(

Ap

Vierailija
9/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan toki ohjelman nimen, kun se on jatkuvasti lehtien etusivuilla ja verkkolehtien luetuimmat-otsikoissa. Samojen otsikoiden vuoksi tiedän, että kyse on roskaviihteestä. Tunnen myös roska- ja hömppäohjelmat nimeltä Vain elämää ja Putous, vaikken ole sekuntiakaan katsonut kumpaakaan. Aika monta muutakin nimeä tunnistan, kun ne kohdalle osuvat, mutten nyt satu muistamaan.

Vierailija
10/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies nomeä pahnna

Vierailija
11/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppo Taalasmaa vai?

Vierailija
12/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan toki ohjelman nimen, kun se on jatkuvasti lehtien etusivuilla ja verkkolehtien luetuimmat-otsikoissa. Samojen otsikoiden vuoksi tiedän, että kyse on roskaviihteestä. Tunnen myös roska- ja hömppäohjelmat nimeltä Vain elämää ja Putous, vaikken ole sekuntiakaan katsonut kumpaakaan. Aika monta muutakin nimeä tunnistan, kun ne kohdalle osuvat, mutten nyt satu muistamaan.

Miten sulla voi olla mielipide asioista joita et tunne (ohjelmista joita et katso)? Musta tää on vähintäänkin arveluttava piirre sussa, joten en luottais sun arvostelukykyysi missään.

Vierailija
13/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samposta (Sammosta?) tulee mieleen lähinnä yksi tuntemani Sampo, eräs Kalevalan tarina ja muuan jo muuttunut pankin nimi. Ihan hyvä nimi. T. Toinen, joka ei katso Salkkareita.

Vierailija
14/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole katsonut koskaan Salkkareita, en tunnista yhtään nimeä. Minulla ei ole aikaa tuijottaa ko ohjelmaa joka ilta. Jos nyt yhtään katsoo telkkaria, tietää, että sellainen tulee. En myöskään ole jumittunut katsomaan Emmerdalea :), en ole sitä koskaan seurannut.

Vierailija
15/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samposta (Sammosta?) tulee mieleen lähinnä yksi tuntemani Sampo, eräs Kalevalan tarina ja muuan jo muuttunut pankin nimi. Ihan hyvä nimi. T. Toinen, joka ei katso Salkkareita.

On nuo ihan Samposta, Sampolle taivutusmuodot, nimestä kun puhutaan. Kalevalassa oli Sammon ryöstö, ihmekoneesta puhuttiin.

Vierailija
16/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy aika tyhjäpää olla, jos Samposta tulee ekana mieleen Salkkarit.

Vierailija
17/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?

Vierailija
18/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä. Missä tynnyrissä te oikein elätte jos on aikaa tuommoisia miettiä? Ei nimi miestä pahenna.

Vierailija
19/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7, eikun Sampo :(

Ap

Sampoa ei ole Salkkareissa ollut kohta kymmeneen vuoteen. Itse muistan nimestä BB:n Sampon, joka tumputti toista miestä paljussa veden alla. Paljon nolompaa kuin Salkkari-hahmon kaima...

Vierailija
20/23 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla voi olla mielipide asioista joita et tunne (ohjelmista joita et katso)? Musta tää on vähintäänkin arveluttava piirre sussa, joten en luottais sun arvostelukykyysi missään.

No niiden otsikoiden perusteella, armas kyökkipsykologi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme