Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailu ei nyt oikein ota tuulta purjeisiin

Vierailija
26.03.2016 |

Päätin luovuttaa. Ihan mahdoton tehtävä, kun siellä on tuhansia muitakin naisia.

Miksi joku muka mut sieltä bongais?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä harrastuksiin vauva foorumi niin alkaa tulla viestejä ;)

Vierailija
2/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin luovuttaa. Ihan mahdoton tehtävä, kun siellä on tuhansia muitakin naisia.

Ihan pakko sanoa ku miehenä muutama päivä sitten erästä deittisivustoa selaillessa kiinnitin huomioa ilmiöön jossa esim nainen oli saanut viimeisen kuukauden aikana n. 170 viestiä 100 eri mieheltä ja naisen lähetetyt oli 0 viestiä 0 miehelle. Eihän se noin voi onnistua ikinä ettei 100 miehestä löydy yhtään josta kannattais ottaa selvää mitä sen kuoren sisältä löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luovutin. Tinderissä ei tosiaan onnistu saamaan miestä ellei ole todella kaunis ja tavoiteltu nainen.

Vierailija
4/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko sanoa ku miehenä muutama päivä sitten erästä deittisivustoa selaillessa kiinnitin huomioa ilmiöön jossa esim nainen oli saanut viimeisen kuukauden aikana n. 170 viestiä 100 eri mieheltä ja naisen lähetetyt oli 0 viestiä 0 miehelle. Eihän se noin voi onnistua ikinä ettei 100 miehestä löydy yhtään josta kannattais ottaa selvää mitä sen kuoren sisältä löytyy...

Joo kyllä mä vastailen ja yritän selvittää;)

Vierailija
5/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on kiinnostuneita ja olen muutaman tavannutkin. Yhden kanssa kävin kahvilla ja en sen koommin tavannut. (koin heti alussa, ettei omaa tyyppiä)Toisen kanssa käytiin urheilulajin parissa ja ehkä tavataan toiste. Kolmannen kanssa oli alkuun kiinnostusta mieheltä ja kun itse kiinnostuin, mies perääntyi. Seksiä ei yhdenkään kanssa. Profiileissa miehet etsivät pitkäaikaista kumppania ja niin itsekin. On vaan kovin pieni todennäköisyys tuota kautta löytää ihminen, jonka kanssa sopii yhteen. Iän myötä ei tyydy keheen vain ja osa kaipaa kuitenkin vain kaveruutta ja osa pelkkää seksiä. Kirjoittaa voi ihan mitä tahansa, mutta käytäntö kertoo muuta. Takana kun parisuhde miltei 20v ajalta, niin toisaalta tulee varovaiseksi miesten kanssa. Olen miettinyt sitäkin, että halutessani välttyä pettymyksiltä ja haavoilta, olisi paras elää sinkkuna loppuelämä. Lapsia minulla on ja työpaikka ja ystäviä, tulen taloudellisesti toimeen. 

Vierailija
6/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono puoli nettideittailussa on ulkonäkökeskeisyys.

Vierailija
7/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan kallistua yksin elämisen puolelle. Olen kohta kaksi vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti yrittänyt nettideittailla ja laihat ovat tulokset. Naiset saattavat saada paljon viestejä, mutta suurin viesteistä on "moi : )" tyhjiltä profiileilta, eikä kyllä kiinnosta alkaa "ottamaan selvää" mikähän kultakimpale siellä piileskelee, jos mies ei vaivaudu edes perustietoja itsestään paljastamaan. 

Tämän kahden vuoden aikana olen päässyt parin miehen kanssa tekstiviestien asteelle, tapaaminen ei sitten ilmeisesti ole kiinnostanut, koska sinne asti ei koskaan päästy vaikka viestejä ja puheluitakin oli paljon. Yhden kanssa tavattiin pari kertaa, mutta tyyppi osoittautui ihmeelliseksi kuumakalleksi, en suoraan sanottuna enää uskaltanut tavata. Nyt olen vaihtanut viestejä ihan mukavan tuntuisen miehen kanssa, mutta eiköhän sekin sitten kadonnut taivaan tuuliin. 

En vaan jaksa enää tätä pelleilyä. Ehkä minäkin väsään tissivakoprofiilin ja etsin pelkkää kevyttä hattaraa ja lopetan haikailun aikuisten parisuhteesta. 

Vierailija
8/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh vaikka omakaan parisuhde ei aina ihan "ruusuilla tanssimista" ole, niin kyllä viimeisen parin vuoden aikana kun nämä tinderhommat on yleistynyt, olen ollut tyytyväinen siihen etten ole sinkku.. Ja kun kuuntelen sinkkujen tuttavien juttuja "sen oikean" metsästyksestä. Lähinnä olen tästä naispuolisten kavereiden kanssa jutellut ja tosi TOSI moni on sanonut että "ääh miks toi haluu tavata, mä haluun vaan viestitellä / pelata tätä"... Olen ollut ihan äimän käkenä kuultuani nämä kommentit. Siis pelata??? Samaan aikaan halutaan parisuhde, mutta kuitenkaan ei haluta tavata ketään. En tiedä miten miehillä, onko samanlaisia kokemuksia kaveripiirissä? 

Luoja että olisin rikki jos joutuisin etsimään jossakin vastaavassa palvelussa kiinnostavaa ihmistä ja huomaisin että se palvelu onkin vain peliä useimmille, eikä jutustelusta huolimatta useimmilla ole mitään aitoja aikeita tavata ketään. 

Tässä puhuu nyt kuitenkin näistä treffipalveluista täysin tietämätön henkilö, korjatkaa väärinkäsitykseni! 

Vierailija
9/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi jokaisen tajuavan että tuo johtuu siitä, ettei naisen profiili ole käytössä. Tai sitten se on näitä miesten "testejä" joissa testaillaan miten paljon naiset saavat vastauksia. Niitä testiprofiileja on kai puolet naisten profiileista.