Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti vaan sanoa etten ihan tajua miksi Jenni vartiasta mollataan täällä. Halliksen ohjelmassa oli ihan älyttömän ihana tuo nainen!

Vierailija
25.03.2016 |

Mikä motiivi täällä on lytätä Jenniä? Minä rakastuin häneen tänään Halliksen shoun haastattelun aikana. Mulla taisi tulla smegmat näytöllekkin kun nainen puhui että keikkakokemus on hänelle kuin orkku. Tosi siistit jutut eikä mikään tyrkky. Aah. M25
https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11726…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuossa naisessa on. En tiiä mitä mutta jotain "piip".

Vierailija
2/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa Jenni seukkaa nykyään vai onko sinkku? Voisiko kiinnostua tavis-miehestä jos on iso muna ja vikkelä kieli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jku yksinäinen hullu sitä vihaa. Ei kukaan muu.

Vierailija
4/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on aivan vertaansa vailla. Loistava artisti ja ilmeisen älykäs, teeskentelemätön ja huumorintajuinen. Aidosti kaunis, sensuelli nainen. Ja mikä karisma. Ansaitusti Suomen ykkönen.

Vierailija
5/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että ohjelman alussa kun selvisi että vieraina on Jenni Vartiainen ja Irja Askola, harkitsin vakavasti viitsinkö edes katsoa. Kumpikin minulle vähän evvk ja naispappeja en edes hyväksy, joten tökki tuo Askola erityisesti. Mutta Hjalliksessa on jotain taikaa, hän saa ihmisistä parhaat puolet esiin. Tai ne ihmiset esiin omina itsenään jollain sellaisella aidolla tavalla, että niistä ei voi olla tykkäämättä. Hjalliksen kanssa nuokin kaksi naista vaikuttivat oikein sympaattisilta tapauksilta.

Vierailija
6/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ohjelman alussa kun selvisi että vieraina on Jenni Vartiainen ja Irja Askola, harkitsin vakavasti viitsinkö edes katsoa. Kumpikin minulle vähän evvk ja naispappeja en edes hyväksy, joten tökki tuo Askola erityisesti. Mutta Hjalliksessa on jotain taikaa, hän saa ihmisistä parhaat puolet esiin. Tai ne ihmiset esiin omina itsenään jollain sellaisella aidolla tavalla, että niistä ei voi olla tykkäämättä. Hjalliksen kanssa nuokin kaksi naista vaikuttivat oikein sympaattisilta tapauksilta.

Hjallis osaa haastatella. Vähän harmitti miten yritti väkisin kaivaa Jenniltä yksityisiä tietoja mutta Jenni osasi kyllä vastata todella ystävällisesti ja kohteliaasti. Ei "ovet paukkuneet" kuten sanoi käyneen niiden toimittajien kanssa jotka ovat kaivelleet hänen miessuhteitaan väkisin vaikkei halua niistä kertoa.

Vierailija
7/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt Hjalliksen ilmettä: myhäilee ajatellessaan miltä tuntui kun Jenni imi hänen kullhiaan ennen kuvauksia...

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11326…

Mä katsastin tuon ohjelman, ihan siksi kun tällä palstalla vihataan Jenni vartiaista niin halusin nähdä että miksi. En saanut selville vihan syytä. Päin vastoin, rakastuin tuohon Naiseen.

8/9 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa Jenni seukkaa nykyään vai onko sinkku? Voisiko kiinnostua tavis-miehestä jos on iso muna ja vikkelä kieli?

Voisi käydä myös nainen jolla vikkelä kieli?

9/9 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei voi nyt ymmärtää. Jenni ei ole ns. karismaattinen, vaan ihan tavallinen tyttö Kuopiosta. Jenni ei ole ärsyttävä, muttei mikään mystinenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi