Ainakin 10000 kävi Prismassa ja unohti pyhittää pitkäperjantain
Kommentit (18)
Vieläkö saatais viinat kauppoihin ja sais ostaa 24H
Minä kävin apteekissa. Lapsi sairastui.
Miksi piittaisin paskan vertaa harhaopeistanne?
Lentävä Spagettihirviö on Tie Totuus ja Elämä. Ramen!
Kaupat kiinni juhlapyhinä ja varsinkin pitkänäperjantaina. Toki syyllistyin itsekin tänään menemällä kauppaan. Syy on se että en saanut torstaina kaikkea tuotua koska kuljen julkisilla.
Kun ei ole kirkko nimisen järjestön jäsen ollut koskaan, saa hyvällä omalla tunnolla tehdä mitä vain koska vain.
Johtaa toivottavasti siihen että ne jotka uskovat niin uskokoot ja olkoot ilman kauppaa silloin kun se tarpeellisesta tuntuu.Mutta että ne jotka eivät usko niin heidän elämää ei tulisi kirkollisten asioiden koskettaa millään tavalla. Kaikki saisivat siis elää kuten parhaaksi näkevät.
Töistä tullessa kävin tyytyväisenä Prismassa ruokaostoksilla, kun eilen en ehtinyt missään välissä. Olen itsekin kaikki nämä pyhät töissä, joten en ymmärrä sääliä kassahenkilökuntaa kuten kuulemma kuuluisi.
No voi. Minäkin kävin Prismassa tänään, apteekissakin siinä samalla. Tosin kävin kirkossakin ja katsoin netflixistä Jeesus-elokuvan.
Mulla on ihan hyvät välit Jumalan kanssa..=))
Taas murtui yksi kirkon ote kansalaisista ja heidän tekemisistään. Hyvä näin.
En ole uskovainen eli miksi ihmeessä minun pitäisi pyhittää pitkäperjantai??
Olen uskossa ja tiedän varsin hyvin, että lepopäivän pyhittäminen tarkoittaa sitä, ettei tee töitä. Kaupassa käyntiä en laske työtehtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi! Mihin tämä maallistuminen johtaa?
No Cittariin johti kun ei etsittyä tuotetta Prismasta löytynyt.
Voivoi mekin käytiin. Ja siivottiin tänään myös. Onneksi ei asuta kerrostalossa niin ei häiritty siivoamisella muiden pyhää!
T
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Vielä kun saataisiin pois kirkollisiin juhliin liittyvät vapaapäivät ja pyhätyölisät pois ei-uskovilta, niin oltaisiin oikealla tiellä. Huvittaa, että vapaapäivistä pidetään kiinni kynsin hampain, mutta vapaita ei kuitenkaan arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi! Mihin tämä maallistuminen johtaa?
Meidät se johti Ideaparkiin, lelukauppaan ja Raxiin syömään. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
T
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Vielä kun saataisiin pois kirkollisiin juhliin liittyvät vapaapäivät ja pyhätyölisät pois ei-uskovilta, niin oltaisiin oikealla tiellä. Huvittaa, että vapaapäivistä pidetään kiinni kynsin hampain, mutta vapaita ei kuitenkaan arvosteta.
Juu, tietenkin. Mutta nuo pyhäpäivät myös uskovaisilta palkattomiksi. Voivat ihan omilla rahoillaan palvoa mielikuvitusolentoa.
Kuinkahan monelta tarkistettiin laukku? :D
Kuinkahan moni jäi odottamaan poliisien tuloa? XD
Voi, voi