Millainen on karismaton ihminen?
Yleensä kysytään millainen on karismaattinen ihminen mutta nyt kysytäänkin näin.
Kommentit (35)
Blondi tavis perheen äiti, joka tykkää kaikista perusnaisten jutuista.
Sosiaalinen räpättäjä, jossa ei ole mitään salaperäistä.
Vai hiustenväri sen määrittää. Sallikaa mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vai hiustenväri sen määrittää. Sallikaa mun nauraa.
no blondit harvoin on karismaattisia. tätä mieltä oltiin myös siinä karismaketjussa.
Mun mies. En koskaan huomaa sitä, kun se on asemalla vastassa. Ravintolassa palvelu kestää ja kestää.
Kaupantädit kävelevät päältä. Silti sen onnistuu ärsyttää ihmisiä. Naisjoukot ravintolassa saattavat hyökätä sen päälle yhdestä virnuilmeestä. Karismattomuus ja ärsyttävyys - mikä yhdistelmä.
Niin, ja karismattomin mahdollinen koulutuskin sillä on - dipl.ins.
Semmonen kuin vaikka minä. Juttuni ei ole hauskoja, enkä ole bileiden sielu. Minussa ei myöskään ole mitään erityisen mielenkiintoista. Porukassa en ikinä loista huomion keskipisteenä. Olen semmoinen joukonjatke, ketään ei yleensä haittaa että olen messissä, mutta eipä se mitenkään haittaakaan, jos puutun.
Välistä olisi kiva loistaakin, mutta toisaalta olen verkostoitunut tässä vuosien varrella ihan kivasti, koska olen niin mauton ja hajuton neutraalin positiivisella tavalla, että yleensä olen ihmisten mieleen, vaikken koskaan pääsekään paistattelemaan huomiossa.
Marilyn Monroeta pidettiin karismaattisena. Ai niin mutta hän olikin blondi joten ilmeisesti vain kusetti kaikkia.
Sellainen jota ei huomata. Ei huomioi muita ihmisiä. On koko ajan äänessä ja nauttii huomiosta. On henkisesti kehittymätön ja tyhmä.
Marilyn olikin brunette oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen räpättäjä, jossa ei ole mitään salaperäistä.
Pari sosiaalista räpättäjää tai tällaiselle läheistä ihmistä alapeukuttanut. Ei tästä muuten voi olla eri mieltä. Tai sitten ei vaan ymmärrä karismasta hölkäsen pöläystä.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroeta pidettiin karismaattisena. Ai niin mutta hän olikin blondi joten ilmeisesti vain kusetti kaikkia.
Mun mielestä Marilyn ei edes ollut karismaattinen. Kaunis ja seksikäs kyllä, muttei karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn olikin brunette oikeasti.
Niin joo. Tätä en huomioinut. Vain aidot blondit ovat karismattomia. Blondaaminen on karismaattista.
Sellanen millä ei ole omia mielipiteitä eikä mitään mikä kiinnittäisi mitenkään huomion. Hajuton, mauton, mitäänsanomaton. Voi puhua paljon ilman että on mitään sanottavaa. Voi olla ulkoisesti ihan kaunis tai komea mutta se jokin vaan puuttuu. Vähän semmonen yhtä tyhjän kanssa-tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Marilyn ei edes ollut karismaattinen. Kaunis ja seksikäs kyllä, muttei karismaattinen.
Sinun mielestäsi ei, mutta monen muun mielestä kyllä.
Blondi.