Mitkä tennarit/lenkkarit nuorten mieleen?
Mitkä ovat tällä hetkellä ne halutut. Tuliaiset pitäisi keksiä 14 vuotiaalle pojalle ja haluaisin yllättää.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Vansit
Millaiset?
Tällä hetkellä katukuvassa näkyy paljon Niken malleja Air max ja Roshe run.
Vansir myös ajattomat.
Vansin Old skoolit vois olla kivat. Myös ihan perus Converseja näkee tuon ikäisillä, tytöillä sit kans myös enemmän Niken Air Maxeja. Adidas on kans melkoisen in, malleista en tiedä pojilla.
Vansseissa on leveä lesti joka sopii paremmin suomalaiseen jalkaan.
Älä yllätä, oikeasti. Paljon parempi kun saa itse valkata ja kokeilla jalkaan yms. Mun äiti on kanssa yrittänyt mua "yllättää" tosi monta kertaa ja usein on jouduttu kiskomaan tekohymy naamalle. Kengät on sellainen juttu että on parempi että ne saa ite valita ja sovittaa. Ja tämä tulee nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Älä yllätä, oikeasti. Paljon parempi kun saa itse valkata ja kokeilla jalkaan yms. Mun äiti on kanssa yrittänyt mua "yllättää" tosi monta kertaa ja usein on jouduttu kiskomaan tekohymy naamalle. Kengät on sellainen juttu että on parempi että ne saa ite valita ja sovittaa. Ja tämä tulee nuorelta.
Vähän vaikea, kun on tarkoitus tuoda USA:sta tuliaisina.
Mitä jos kysyisit millaiset haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Converse, vans, adidas, nike
No mitä ihmettä? Miksi alapeukku?
Kantsii melkein kysyä suoraan tuon ikäiseltä, jos olis vaikka mielessä joku malli jonka saatavuus Suomesta hankalaa. Sais samalla selville kokoa jne. Yllätykset usein menee metsään, niin kiittämättömältä kuin se nyt kuulostaakin.
Vansit