Entäs sitten kun pääsiäinen on ohi, menetkö röihin?
Kommentit (10)
Löhöilen sohvalla ja odotan kovin tietoa yhdestä potentiaalisesta työpaikasta. Pitäisitkö röihin-ihminen mulle peukkuja, että saan sen paikan? Ajattele, sitten mäkin saisin lähteä joka arkiaamu röihin, se olisi unelma!
Mikä tääkin muiden ihmisten "röihin" menemisistä on täällä palstalla alati kyselemässä. Ei taida muu kiinnostaa kuin röit; ja etenkin muiden ihmisten sellaiset utelemalla joka päivä meetkö röihin, tulikko röistä, mitä teet röiksesi, millä meet röihisi, panitko röissä työkaveriasi salaa? jne. jne.
V...tu mikä LATVALAHO kokolailla tommonen "röi-tyyppi"
Olen pääsiäisen töissä, vapaat sen jälkeen.
En mene töihin mutta menen välittömästi jos saan työn jolla elää (palkka vähintään 1000e kuukaudessa). Puhelinmyyntiin menen kesän jälkeen jos ei muuta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tääkin muiden ihmisten "röihin" menemisistä on täällä palstalla alati kyselemässä. Ei taida muu kiinnostaa kuin röit; ja etenkin muiden ihmisten sellaiset utelemalla joka päivä meetkö röihin, tulikko röistä, mitä teet röiksesi, millä meet röihisi, panitko röissä työkaveriasi salaa? jne. jne.
V...tu mikä LATVALAHO kokolailla tommonen "röi-tyyppi"
Oliko huono päivä röissä vai miksi olet noin kiukkuinen?
Oottelen työhaastattelun tuloksia. Eli varmuutta ei viel oo mut peukut on pystyssä.
En edelleenkään mene, koska menen edelleenkin ropiskelemaan. Mutta tämän röihin-tyypin onneksi satun kuitenkin kohta ralmistumaan ropinnoistani, jonka jälkeen voin mennä röihin, sitten kun olen saanut röitä.
En koska olen romailen pääsiäisen jälkeen.
Kävin äsken kaupassa ja siellä tytöt hoiti kassakonetta ja ruokaa laitettiin hyllyihin. Ryömies se vaan makaa kotona ja aikoo mennä töihin vasta pääsiäisen jälkeen. Kyllä ennen vanhaan tehtiin röitä, eikä vaan maattu ku ellun kanat. AP. töihin siitä hus hus.
Olen nörtti ja teen ryöt etänä kotisohvalla löhöillen.