Netissä itketään kun joku lahjoitti polkupyörän
aamuteevessä rasismista puhuneelle pojalle. Polkupyöriä saa lahjoittaa ihan kenelle vain. Jos näet köyhän lapsen, hän varmasti ilahtuu jos huollat ja korjaat lapsesi vanhan fillarin ja annat sen pyörättömälle. Niin että siitä vain hommiin, ei se netissä valittaminen tuo köyhille yhtäkään fillaria lisää.
Kommentit (13)
Ollaanpa sitten rasisteja ja sanotaan vaikka näin, että suomalaiset ovat niin kateellisia. Siihen ei vaikuta välttämättä ihonväri, mutta jos joku saa jotain, niin siitä noin 85% nostaa joka tapauksessa metelin.
Minä olen aikuinen ja kovasti toivoisin fillaria, mutta minkäs teet, kun ei ole rahaa...
Miten tämän koko asia liittyy köyhyyteen? Voisiko AP kertoa?
Minä annoin vanhan vaihdepyöräni isäni kunnostaa aikoinaan tuttavansa isänsä äkilllisesti menettänelle tytölle. Siitähän joku jaksoi valittaa, että sä olisit saanut siitä myydessä sitä ja tätä, ei olisi kannattanut antaa.
Minuakin kiusattiin koulussa, mutta ei kukaan lahjoittanut minulle fillaria. :(
Raja-Joosepissa olisi hylätty nyt noin 500 uutta lasten/nuorisopyörää tyhjänpanttina.
Eikö niitä voitaisi lahjoittaa köyhille suomalaisille lapsiperheille kautta maan?
Tyypillistä! Siis joku osoittaa myötätuntoa tuota poikaa kohtaan, joka päivittäin saa kuulla ilkeää puhetta ja panettelua. Kaunis konkreettinen ele, niin joku on marmattamassa siitä? Voi hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiusattiin koulussa, mutta ei kukaan lahjoittanut minulle fillaria. :(
Se johtuu katsos siitä jos olet ihan suomalainen niin sinun kiusaamisesi ei ole niin vakavaa ja vikaa on itsessäsi kuin tummien ja muiden jotka raukat rasismista kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikuinen ja kovasti toivoisin fillaria, mutta minkäs teet, kun ei ole rahaa...
eli ilmoittaudut uusavuttomien kasvavaan armeijaan? Sinä voit käydä töissä tai säästää yhteiskunnantuista itsellesi fillarirahat. Aikuisen elämä on valintoja. Aikuinen on eri asia kuin lapsi. Eikä tässä olekaan kysymys mistään "kaikille tarvitseville fillari"-kampanjasta, vaan siitä, että aikuisten (?) käytös on niin hävettävää, että ikiunta nukkuva pressakin avasi vaihteeksi suunsa asian puolesta.
Eikös hän asu jossain tyyliin Pukinmäki ja äiti on yksinhuoltaja? Ei mitenkään rikkailta näyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiusattiin koulu
ssa, mutta ei kukaan lahjoittanut minulle fillaria. :(
Ja sen takia kukaan muukaan ei saa saada fillaria lahjaksi, koska SINÄ et saanut.
Kivaahan tuo on, vaikka lapsi ei vaikuta pienimmässäkään määrin köyhän perheen kasvatilta.