Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian veemäinen, jos teen näin...

Vierailija
19.02.2006 |

Mulla on siis ollut puoli vuotta ollut suhde naimisissa olevaan mieheen, miehellä ja tämän vaimolla on 5-vuotias poika.

No, nyt tämä mies yhtäkkiä haluaakin jatkaa suhettamme vain omilla ehdoillaan, siis tapaamisia satunnaisesti, puheluita vain työaikana yms. Minua tämä alkoi niin paljon vituttamaan, että ajattelin ilmoittaa sen vaimolle. Sen vaimo on jo jotain epäillytkin, mutta mies on saanut puhuttua itsensä selville vesille.

Olen itsekin naimisissa, mutta tiedän, että jos mieheni saa tästä tietää, niin me selvitään siitä, mutta tämä mies ei selviä. Ja se, miksi se alkoi mua yhtäkkiä niin ärsyttämään, johtuu siitä, että tämä puoli vuotta ollaan oltu tiiviissä yhteydessä ja yleensä minä olen joustanut, järjestänyt tapaamisia, kun mies on tahtonut yms. Ja nyt yhtäkkiä hän keksii jos jonkinlaista systeemiä. Tiedän, että koko juttu on syvältä ja tätä hommaa ei olisi koskaan pitänyt aloittaakaan. Mutta niin vain kävi ja nyt on aika kertoa vaimolle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaatko lainkaan omatuntoa? Sen lisäksi että loukkaat (oletettavasti, mikäli miehesi sinusta piittaa) omaakin miestäsi, niin rikot mahdollisesti _perheen_! Tuotat itsekkäällä ja sydämettömällä toiminnallasi käsittämättömän määrän tuskaa, surua, ahdistusta...

Vierailija
22/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kirjoitustesi pohjalta susta saa kuvan että olet hieman yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne. Ainoa ero tilanteeseesi oli, että tällä miehellä ei ollut lapsia. Kannatan siis vaimolle kertomista....

Vierailija
24/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollaans kaikki nyt tarkkoina, varsinkin jos jollain on 4-6 vuoitas lapsi (katos, 5 v voi olla hämäystä...)

Vierailija
25/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halautteko, että kerron vähän vihjeitä =o/ Sitten vois kilahtaa jonkun kohdalla....No, huono vitsi. Aika näyttää, mitä teen, kerronko vai en.

Vierailija
26/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oman miehen huomio ei enään riittänyt, piti hakea vieraalta, kun sekään ei enään ' tunnu miltään' , pitää hakea huomiota sen miehen vaimolta jne jne jne

Ei sulle riitä mikään. Ja ei minään kliseenä vaan oikeesti; mene terapiaan..

Vierailija
27/27 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mies joutuu kärsimään, koska menettää sinut, mutta säästät samalla tuon syyttömän 5-vuotiaan pojan ikävältä tilanteelta.

Jos mies susta välittää, niin paras kosto on pistää välit poikki, niin saa turhaan haikailla sun perääs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi