OON TÄYSIN SURKEA IHMINEN
Oon 17v poika. Ja olen aika huono käytännön asioissa enkä oikein osaa mitään. Ja todella herkkä ihminen. Itken siis helposti.
En ymmärrä miten voin olla melkein täysin vastakohta isääni verrattuna. Hän onntaas hyvä kaikessa en ikinä ole nähnyt, ettei hän osaisi jotain tai, että hän olisi mokaillut. Hän ei myöskään itke koskaan ja sanoo ettei hänellä ole tarvetta sellaiseen.
Ja sanoo minulle etten osaa normaaleita ihmisten asioita kuten olen todella huono lentopallossa. Hän myös sanoo, ettei minusta ole mihinkään.
Kommentit (8)
Älä koskaan kasva sellaiseksi kuin isäsi. Ole oma itsesi.
Et ole surkea, vaan ihana ihminen. Ei lentopallon osaaminen ole ihmisyyden mitta. Ei yksi asia tee ihmisestä surkeaa. Aloituksestasi näkee, että sinä osaat analysoida itseäsi ja elämääsi hyvin. Se on taito, jota toivoisi useammallakin ihmisellä tässä maailmassa olevan. Ole kiitollinen siitä taidostasi, sillä siitä on elämässä hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Oon 17v poika. Ja olen aika huono käytännön asioissa enkä oikein osaa mitään. Ja todella herkkä ihminen. Itken siis helposti.
En ymmärrä miten voin olla melkein täysin vastakohta isääni verrattuna. Hän onntaas hyvä kaikessa en ikinä ole nähnyt, ettei hän osaisi jotain tai, että hän olisi mokaillut. Hän ei myöskään itke koskaan ja sanoo ettei hänellä ole tarvetta sellaiseen.
Ja sanoo minulle etten osaa normaaleita ihmisten asioita kuten olen todella huono lentopallossa. Hän myös sanoo, ettei minusta ole mihinkään.
Sinä olet vain erilainen kuin isäsi, et huonompi. Isälläsi on rajoittunut käsitys siitä, millainen ihmisen tulisi olla ja hän ilmeisesti haluaisi, että olisit samanlainen kuin hän. Isäsi ei voi mitenkään tietää etukäteen, miten tulet pärjäämään elämässä. Sinulla on koko elämä edessäsi aikaa löytää omat vahvuutesi. Sinun elämäsi - ei isäsi.
Isäsi käsitys ei ole koko totuus.
Vinkkejä googlen käyttöön:
- itsetunnon vahvistaminen
(- erityisherkkä)
Noista voit aloittaa itsesi kehittäminen.
Se, että mokaat ja et jotain osaa. Sekä itket. Tekee susta juuri ihmisen. Kyllä minusta sinä kuulostat paljon normaalimmalta, kuin tuollainen yli ihminen.
Se tekee sinusta juuri jotain, että et ole täydellinen.
Itse ottaisin ainakin mielummin puolisoksi ihmisen joka ei ole täydellinen kuin sellaisen joka ei ikinä tee virheitä.