Zalando ei anna tilata laskulla - miksi?
Olen palauttanut kaikki palautettavat tuotteet ajallaan - maksanut laskut ajallaan. Yhtäkkiä laskua ei saa enää valittua maksuvaihtoehdoksi. Olen palauttanut eräänkin paketin täysin ajallaan ja Zalandon tilaustiedoissa maksusuorituksen kohdalla lukee: "maksamatta." Eikä esim. käsitelty.
Mistä ihmeestä kiikastaa? Tänään tuli paketti ja yksi tuote väärää kokoa, kengät taas harvinaisen isot kooksi 38. Nyt en saa tilattua uutta pakettia laskulla ja hämmästelen mistä kiikastaa. Kestääkö heillä tosiaan kuukausi kuitata jokin paketti palautetuksi? Jos olet sinä aikana tilannut paljon tuotteita ja hoitanut kaiken ajallaan, et kuitenkaan voi tilata enempää laskulla, koska he ovat hitaita kuittaamaan saapuneet palautukset. Tuntuu oudolta, kun olen vienyt palautukset aina ajoissa ja yhtäkään laskua ei ole maksettu päivääkään myöhässä.
Kommentit (4)
Palauttelet pirusti niin niitä ei kiinnosta antaa laskulla enää sulle?
Koita huomenna päivällä uudestaan, esim H&M ei anna illalla/yöllä tilata laskulla varmaan estääkseen humalaisten tms kännitilaukset :D
Samaa ihmettelin kun ensimmäistä kertaa tilasin Zalandolta. En täyttänyt yhtäkään sivuilla mainittua syytä, jotka olisivat saattaneet estää laskulla maksamisen. Soitin Zalandon asiakaspalveluun ja vastaus oli, että "jos laskua ei voi valita, sitten sitä en vaan voi". Siellä ei tiedetty, mistä on kyse, ja eivät kuulemma voineet asiaan vaikuttaa. Syyksi ehdotettiin vain sitä, että kyseessä oli ensimmäinen tilaus.
En kuitenkaan myöhemmissäkään tilauksissa ole voinut valita laskua, joten eipä Zalandolta viitsi mitään kallista tilata.
Mulla sama ongelma kun yritin eilen tilata 35e maksavaa hupparia. Luottotiedot jne on ok, sanoi vain että laskun loppusumma voi olla liian iso. Jäi tilaamatta.