Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
4441/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei neiti etsivä joka arvailee milloin Mika tai nana tai joku muu kirjoittelee täällä: rupea vetämään omaa tv-showta "Julkkisten paljastaja", jossa Selaat eri foorumeja paljastamassa milloin kukakin kirjoittaja on joku julkkis tai tvstä tuttu. Voin jo kuvitella kuinka nysväät kämmenet hikoillen ja silmät teelautasena av:ta langettaen tuomioitasi: "selvä mika", "tää on nana", "moi ida". Tää on sillai helppo, että poimit niitä tekstejä jotka ovat eri mieltä kanssasi, ja kiljahtelet kimakalla äänelläsi huisin omaperäisiä ja persoonallisia huumorinkukkiasi. Siis olettaen ettei salongin puolella ole asiakasta odottamassa.

Neiti etsivät kävivät heti alapeukuttamassa :D

Vierailija
4442/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teitä. Ei ole teillä kyllä varaa haukkua Mikaa tai muitakaan. Aikuiset ihmiset täällä kiusaa ja juoruaa. Röyhkeää. Hävetkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuo selittelee taas uusimmassa iltalehden lööpissä.. 

Vierailija
4444/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIS-Mika selittelee sikailuaan: "Kuningas alkoholi oli mukana ja kohtaukset leikattiin tarkoitushakuisesti"

Lauantai 28.5.2016 klo 12.34

Mika kosi Satua Temptation Island Suomen viimeisellä iltanuotiolla.

- Sormukset on tilattu ja kesemmällä on tarkoitus pitää pienet juhlat. Hääpäivästä ei ole puhuttu, totutellaan nyt ensin tähän tilanteeseen, päiväunilta puhelimeen herätetty Mika sanoo.

Sadun ja Mikan parisuhde voi siis hyvin. Kihlojen lisäksi muitakin positiivisia merkkejä on ilmennyt.

- Olen pikkuisen vähentänyt töitä, että saisimme enemmän yhteistä aikaa. Nyt on ollut sitä laatuaikaa.

Mika ja Satu käsittelivät ohjelman käänteet melko nopeasti saarelta palattua eikä mikään jäänyt hiertämään.

- Minut saatiin ohjelmassa leikkauksilla näyttämään lääppijältä. Jo Thaimaassa naureskelimme sinkkutyttöjen kanssa, miten pahalta toimintani on saatu näyttämään. Satu tuntee minut kuitenkin niin hyvin, että tietää kyllä, missä oikeasti mennään, Mika sanoo kopeloimissyytöksistä.

Myöskään Mikan Hannan kanssa ottamasta tatuoinnista ei ole enää väännetty kättä.

- Tatuointi otettiin kaverihengessä eikä sen idea edes lähtenyt alunperin minulta. Ei siitä ole sen kummemmin riidelty. Hannasta on muutenkin tullut sekä minulle että Sadulle hyvä ystävä, Mika kertoo.

Kolmikko käy yhdessä bilettämässä ja naiset ovat lähteneet jopa kaksin salille.

Sarjassa nähtiin ja kuultiin, miten Mika puhui välillä hyvinkin alentavaan sävyyn Sadusta. Tämänkin Mika laittaa materiaalin tarkoitushakuisen leikkauksen sekä alkoholin piikkiin.

- Ohjelmassa tehtiin tosi monta haastattelua, mutta minun sanomisistani leikattiin kaikki ne kohdat pois, joissa sanoin ikävöiväni Satua. Toki jotkut kommenttini ovat myös olleet pahasti sanottuja, mutta täytyy muistaa, että kuningas alkoholi on ollut läsnä ja kommentit on leikattu irti asiayhteydestään.

Satu tuntui sarjan edetessä löytäneen itseluottamuksensa ja tomeroituneen. Onko tomeruus näkynyt kotioloissa?

- Onhan hän aina ollut tomera, vaikka tietyissä asioissa on ehkä menty liikaa minun haluni mukaan. Sitä on yritetty muuttaa, ja nykyään olen ihan tossun alla, Mika naureskelee.

Mikan mukaan ohjelma kärjisti monia asioita. Hän ei esimerkiksi mielestään alista Satua niin paljon, kuin mitä sarjasta saattoi luulla. Katsojia vaivasi esimerkiksi se, päättääkö Mika todellakin yksipuolisesti, ettei pariskunta hanki koskaan lapsia.

- Tämä lapsiasia on ollut meille vähän tabu. Olen sanonut Sadulle, että jos hän oikeasti haluaa lapsia, asiasta voidaan kyllä keskustella, Mika sanoo nyt.

Mika on pitänyt ohjelman jälkeen yhteyttä sekä varattuihin miehiin että sinkkutyttöihin. Mika ja Satu ovat pariskuntana käyneet kyläilemässä myös Imatralla Elinan ja Juhon luona. Sinkkumiehiäkin Mika on tavannut, mutta Tontsaan hän - saati Satukaan - ei ole pitänyt ohjelman jälkeen yhteyttä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016052621629712_vi.shtml

Vierailija
4445/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mika sanonut viimeisellä iltanuotiolla että tatuointi oli hänen ideansa ja nyt ei olekkaan :D.

Ihme selittelyä. Tottakai tositv voi antaa ihmisestä väärän kuvan oikeanlaisella leikkauksella, mutta ei saa kenestäkään kopeloijaa jos materiaalia ei ole.

Vierailija
4446/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4447/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016052621630404_vi.shtml

No voi perkele Tontsa :D

Eli koittanut vaan päästä pöksyihin.

Vierailija
4448/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan varmasti kaikkien vihat päälleni..mutta silti. Mä en ymmärrä tätä vihamäärää mikan ja sadun suhteesta. Mitä jos kaikki mitä mika sanoo onkin totta! Jospa asia vaan yksinkertaisesti on niin. Ei rivien välistä olekkaan mitään luettavaa. Satu vaan ei niin avoimesti halua asioiataan puhua..ja siksi Mika hoitaa puhumisen. On suhteissa muitakin jakoja omien luenteenpiirteiden mukaan.esim. Joku hoitaa raha-asiat toinen auton huollot ym.. Nämä vaan esimerkkejä. Mun mielestä Satu ei ole mitenkään säälittävä kun jäi suhteeseen. Eiköhän hän itse tiedä mitä elämältään haluaa ja missä hyvä olla.

Vierailija
4449/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koittanut vaan päästä pöksyihin.

No ei pitäisi olla yllättävää. Halpoja, löyhämoraalisia ja säälittäviä ihmisiä ihan kaikki sinkut ja varatut, jotka tällaiseen roskaohjelmaan tuppautuvat mediahuoraamaan ihmissuhteidensa kustannuksella.

Juho & Elina: "Olimme vahvin pari täällä" = Tarkkailuluokan priimukset ovat siellä ongelmallisten luokalla syystä, ja joku se sielläkin on aina vahvin ja paras. Sama kuin sanoisi esim: Me ollaan meistä kehareista vahvimpia ja  vähiten kehareita.

Vierailija
4450/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulla on huono-itsetunto ulkonäöstäänkin, kuten kommentistaan käy ilmi.

https://www.facebook.com/mika.vierikko.1/posts/969870326459922

Vierailija
4451/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ottaisi yhteyttä varattuun naiseen. Aloitteen pitää lähteä sieltä varatun puolelta. Ja ehkä sitä yhteistä pintaa ei sitten enää arkielämässä ole. Keskimääräisellä ihmisellä on vaikeaa ehtiä nähdä riittävästi edes olemassa olevia ystäviään, joten ei kannta väkisin haalia uusia. 

Vierailija
4452/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tilata seiska-lehti?  Temptation Island Satun raju tilitys!  Mika puristeli naisia Tampereella!

Vierailija
4453/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä luulen että tulevat vielä näkemään toisensa. Vähintään yhteisessä tapaamisessa sarjan osallistujien kesken.

Vierailija
4454/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu, Ida, ja Nana sopivat kavereiksi. Yhtä vajaita ja säälittäviä kaikki kolme.

Vierailija
4455/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä leikkejä, onhan niitä ;)

:DDDD

Vierailija
4456/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän tilata seiska-lehti?  Temptation Island Satun raju tilitys!  Mika puristeli naisia Tampereella!

Temmelsi?

Vierailija
4457/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei neiti etsivä joka arvailee milloin Mika tai nana tai joku muu kirjoittelee täällä: rupea vetämään omaa tv-showta "Julkkisten paljastaja", jossa Selaat eri foorumeja paljastamassa milloin kukakin kirjoittaja on joku julkkis tai tvstä tuttu. Voin jo kuvitella kuinka nysväät kämmenet hikoillen ja silmät teelautasena av:ta langettaen tuomioitasi: "selvä mika", "tää on nana", "moi ida". Tää on sillai helppo, että poimit niitä tekstejä jotka ovat eri mieltä kanssasi, ja kiljahtelet kimakalla äänelläsi huisin omaperäisiä ja persoonallisia huumorinkukkiasi. Siis olettaen ettei salongin puolella ole asiakasta odottamassa.

Neiti etsivät kävivät heti alapeukuttamassa :D

Mika tai sen sukulainen. Sama ylimielinen tyyli

Vierailija
4458/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi teitä. Ei ole teillä kyllä varaa haukkua Mikaa tai muitakaan. Aikuiset ihmiset täällä kiusaa ja juoruaa. Röyhkeää. Hävetkää!

Mika tai sen sukulainen temmeltää

Vierailija
4459/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mairea manipuloija. Ketään ole käpälöinyt!! Kallen kanssa vaan vesijuoksua.

Vesijuoksu = kähmiminen, kopelointi, puristelu, iholle meneminen.

Vierailija
4460/4625 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin no niin naiset olette varmasti kaikki kauniitam utta eiköhän ole nyt tarpeeksi ruodittu minun ja SAdun elämää. Kuten sanottu niin rajoissa pysyin ja  tuleva vaimoni hyväksyy sen 100% uskokaa mua mulla taitaa vähän enemmän sitä kuuluisaa elämänkokemusta olla kuin teillä ketään väheksymättä. Jos ette ole tyytyväisiä tapaani kosia satua niin ikävä juttu mutta kuulostatte kateellisilta meidän onnestamme. Aika törkeitä syytöksiä on täällä satanut minulle koittakaapa ladyt nyt käyttäytyä kiitos ja hei Mika Out

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi