Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lihavilla ihmisillä on kaikenmaailman sairauksia

Vierailija
19.02.2006 |

ja sitten joudutaan verorahoilla niitä makselemaan. laihduttakaa läskinne!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä jääkaapille niin tulee hyvämieli.

Vierailija
2/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene hoitoon, mä en halua maksaa sitä mun verorahoista. Muuta mieluummin vaikka Etiopiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla ystävillä sen sijaan on vaikka mitä, ja monet sellaisia jotka vaatii kallista lääkitystä tai hoitoa.

Minäkin voisin vaatia, että sellaisia, jotka ajavat omalla autollaan kolarin, ei saisi verovaroin hoitaa. Miksikö? No kun kaikilla ei ole autoa ja tämäkin tyyppi olisi voinut käyttää julkisia. Kukaan ei pakota omalla autolla ajamaan. Silloin myös kolaritilanteessa loukkaantuminen on aivan oma syy.

Vierailija
4/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää mulla 32v, raskauksien aikana verenpaineet pysyi huippulukemissa ja ei ollut raskausajan diabetes...joten älä sä AP yleistä!!!

Vierailija
5/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kolesteroli noussut ja verenpaine. Mutta kun se ruoka on niiiiin hyvää.

Vierailija
6/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.pullukka

Vierailija
7/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sitten joudutaan verorahoilla niitä makselemaan. laihduttakaa läskinne!

itelläni on melkein 20kg ylipainoa, ja en ole sairastellut....ikinä, päinvastoin mie olen perheestäni tervein, muilla on astmaa ja allergioita ja atooppista ihottumaa ja aina jonkin sortin flunssa tai tulehdus, mulla noin 2kertaa vuodessa nuhaa ja 1 kuumetauti...nyt raskaana ollessa on vaan yläverenpaine alhaalla, ja sekin kuulemma johtuu perintötekijöistä ja raskaudesta.... ja sinäkö olet terve kuin pukki....??? Ja sitäpaitsi olet ilkeä ihminen ja toivottavasti tämä oli vaan provo.

Vierailija
8/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut olevani terve, mutta nyt saan kuulla, että mulla on kaikenmaailman sairauksia.

Vierailija
9/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkekassit menevät ylipainoisille (diabetes, kolesteroli, verenpaine, mielialalääkkeet). On kylläkin ymmärrettävää, että masentunut ei jaksa huolehtia itsestä eli siinä ehkä ylipaino on sairauksen seuraus, mutta

3 ensimmäistä johtuu valitettavasti YLIPAINOSTA!!!!

Vierailija
10/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit hoitakoot itse omat sairastumiset! niitä niillä läskiperseillä riittää.

Vierailija
11/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että ne on niitä LÄSKEJÄ, jotka vievät kassikaupalla lääkkeitä.

Vierailija
12/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Läskit hoitakoot itse omat sairastumiset! niitä niillä läskiperseillä riittää.

ja samoin jos itse aiheuttaa onnettomuuden, on hoidot sitten maksettava itse.....

Vierailija
13/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja samoin jos itse aiheuttaa onnettomuuden, on hoidot sitten maksettava itse.....

Vierailija
14/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, myös tupakoitsijat, narkkarit ja juopot! Itse ovat sairauksia aiheuttaneet.

Vierailija
15/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistyypin diabetes, sydän- ja verisuonitaudit, tules-vaivat.. jne. lista on loputon!!

Vierailija
16/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet niistä vältettäisiin kunhan oltaisiin tarkkoina, eli omaa syytä usein!

Vierailija
17/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä klikkaa varmaan vieläkin kun jatkuvasti sairaana ja pois töistä. Muutenkin saa flunssan, vaikka sitä olisi Utsjoella liikkeellä. Eli yhtälailla tuet pois laihoilta, yh:lta, lapsilisät ja muut tuet pois ja jokainen tekee niin paljon lapsia kuin on varaa kasvattaa, juopot, narkkarit ja kaikki rumat jotka saavat leikkausapua vaivoihinsa niin pois vaan avustukset.

Tuskin Suomessa nyt niin paljon on näitä sairaita lihavia..

Vierailija
18/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole itse aiheutettu, vai miten sä nyt ajattelet? Jos poltat 2 askia päivässä ja menet lääkärille valittamaan kurkkukipuja tai toisella tippuu kadulla jääpuikko päähän? Kenet hoitaisit? Se on tavalliselle pulliaisellekin selvä, kuka pääsisi ensiksi hoitoon, jos kyse olisi priorisoinnista.

Vierailija
19/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ihmiset jotka matkustaa. Suomessa sairastuu 3000 ihmistä vuodessa salmonellaan ja suurin osa tartunnoista on hankittu ulkomailla.

Vierailija
20/35 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän te itsekin tiedätte miten asia on, niinkuin myös

tupakoitsijat jne.