Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttis vastailee kysymyksiin periscopessa illalla

Vierailija
23.03.2016 |

Ketä kiinnostaa?

Kommentit (15)

1/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ei se vielä aivan varmaa ole. 7 tykkääjää puuttuu ennen kuin "joudun" tämän toteuttamaan :D.

Vierailija
2/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Minttis itse. Jos kysytään EE:sta, kerrotko totuuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

4/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeli-Elisa on nyt ehkä vähän aikansa elänyt aihe, mutta voidaan toki siitäkin puhua, jos ei muuta keksitä. Mulla on kyllä aika kivoja uusia prokkiksia tässä työnalla ja muutenkin uusia tuulia, joten... Katsellaan.

5/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wo-hoo! Nyt se on tehty. Elämäni eka periscope-lähetys. Puhuttiin pitkään mm. Enkeli-Elisasta ja muista kirjoista, luin yhden Karkausvuosi-tarinan ja katsottiin piirroksiani  - kivaa oli.

6/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin... Koska täällä nämä ketjut katoavat niin äkkiä ja unohdan ja hukkaan koko asian kuitenkin, niin... Facesivulle on nyt tehty tällainen, jossa pääsee ehdottelemaan, jos olisi kiinnostusta uudelle periscope-keskustelulle.

https://www.facebook.com/MinttuVettentera/photos/a.337332619654616.9933…

7/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video on muuten vissiin nähtävissä vielä periscopessa, jos nyt mitään ohjelmasta ja sen toiminnasta tajusin :D.

Vierailija
8/15 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisitko polyamoriasta?

9/15 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuisitko polyamoriasta?

Eipä tuo polyamoriani mikään salaisuus ole, joten miksipä ei. Pitäisiköhän tehdä joku kysely, että mitä ihmiset haluaisivat tietää? Jotain pohjaa keskustelulle.

10/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän iltaa työhuoneessa toteuttaen arvontaa ja keräten ylös ideoita mitä facesivultani on toivottu. Olisiko hyvä ilta puhua periscopessa polyamoriasta?

Vierailija
11/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minttis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeli-Elisa on nyt ehkä vähän aikansa elänyt aihe, mutta voidaan toki siitäkin puhua, jos ei muuta keksitä. Mulla on kyllä aika kivoja uusia prokkiksia tässä työnalla ja muutenkin uusia tuulia, joten... Katsellaan.

En ole se, kenelle vastasit, mutta minusta se ei ole aikansa elänyt, kun kiinnosti siinä se valheellinen puoli aika lailla aikanaan. Minulla olisi kysymys? "Miksu" omassa blogissaan kehui sinua vuolaasti, mm. "nyt se loistaa, tästä tytöstä me tullaan vielä kuulemaan" ja Minttiksen hymy jotenkin pelastaa päivän ja Minttis sitä ja tätä ja Miksu oli oottanut kirjasta hyvää, mutta Minttis tekikin vielä paremman jne. ja sitten selvisi, että oot ilmeisesti itte kirjoittanut ne? Pitääkö se siis paikkansa, että ne olivat omaa tekstiäsi? Eikö sinusta ole äärettömän noloa kehua itseäsi tuolla tavalla?

Jos haluaa kehuja, on onnistuttava ja oltava taitava ja menestyttävä. Ei kehuttava itseään muiden suulla. Mun ystävä on ihan oikea kirjailija ja ehkä syytäkin ois jokus vähän leijua sillä, mutta ei tee sitä koskaan, koska suoritukset puhuu puolestaan niin kuin meillä muillakin elämässä.

Hyvää jatkoa kumminkin. Sinun kannattaisi treenata kirjoittamista ja kouluttaa itseäsi sen saralla vielä. Uskon, että voisit pärjätä paremmin, jos saisit peruskielioppiasiat ja kielenhuollon kuntoon ja hiukan sitä päälleliimattua ylivärittämistä pois teksteistä.

Vierailija
12/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko julkaissut muita kuin omakustanteita eli mikä tekee susta kirjailijan? Kirjailijaliitossa ainakin vaatimuksena, että julkaisee kustantamojen kautta, koska kuka vaan voi julkaista omakustanteen? Saako silloin sanoa olevansa kirjailija ammatiltaan?

Vierailija
13/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko nyt jo lopettaa itsesi mainostamisen täällä palstalla, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
14/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti on minttis????????

Vierailija
15/15 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tän keskustelun ja heti loppunu tästä näköjään kyseisen henkilön vastailut, kun kyseltiin itsekehublogeista, jotka kirjotettu toisen nimissä ja siitä, onko oikea kirjailija, jos on julkaissut vain omakustanteita, joita ihan kuka tahansa vois julkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi