Tyttöystävän perhe ei hyväksy minua koska..
Harrastan hirvenmetsästystä ollaan siis 19 vuotiaita
Kommentit (16)
En tiedä ovatko aseista kieltäytyjiä mutta sanouvat minulle jotain että jos tyttäremme kanssa haluat olla lopetat tuollaisen eläinten rääkkäyksen asia tuli puheeksi kun keskustelimme harrastuksista.
Taas tekopyhää paskaa. Eläinrääkkäys sitä ja eläinrääkkäys tätä.
Se on sun harrastus ja jos järki pysyy päässä aseen kanssa, niin mikä on ongelmana.
Vielä monimutkaisemman tästä tekee se että tyttöystävä haluaa kokeilla rakasta harrastustani
No kaikista ei ole kestämään aseiden kanssa olemista. Itse olen aseita ja miesten asekantolupia vastaan. En edes hyväksyisi perheenjäsenelle sellaista. Yhdyn tuohon aiempaan, että tekopyhää eläinrääkkäksestä valittaminen.
Syökö ko. perhe lihaa? Jos syö, niin kyllä on tekopyhää vinkua tuosta. Elukka elää ensin lajityypillistä elämää ja sitten ammutaan tehokkaalla kiväärillä. Paremmmin sillä on asiat kuin lihakarjalla.
No ainakin perheen äiti on vegetaristi isä syö lihaa. Ihmetyttää vain se että he eivät tajua että elöimen kuoleminen aseella ei ole niin julmaa kuin luonnossa jossa sudet ja karhut syövät esim hirveä
Tee niille kunnon hirvipaisti!
T. lasse sievinen
Tunnen monia kasvispainotteisesti syöviä ihmisiä, jotka ainoana lihana syövät riistaa. Juuri siksi, että eläimet ovat saaneet elää luonnollisessa elinympäristössään sen elämänsä eivät ole kärsineet tuotantoeläiminä kuten esim. porsaat. Tyttöystäväsi isä on tekopyhä, jos itse syö lihaa mutta silti valittaa asiasta. Jos tyttöystäväsi itsekin syö lihaa niin tuossa ei ole mitään ongelmaa.
Anna vinkua, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
Älä nyt ainakaan noitten tekopyhien pipertäjien vuoksi lopeta hyvää harrastustasi!
Miesystäväni harrastaa hirvenmetsästystä ja minä kasvatan lihanautoja, joten jos pitää valita se kunnon ja eettinen liha on se hirveä..valitettavasti. En pysty tarjoamaan, vaikka pykäliä noudatankin, niin oikeaa lajinmukaista elämää naudoille, kun hirvillä on..valitettavasti.
Olen luvannut tyttärilleni, että ensi syksynä saavat mennä jahtiin mukaan..antaa heidän itse päättää mielipitäästään kyseiseen harrastukseen.
Olen itse kasvissyöjä, ja mun mielestä vapaana eläneen riistan syöminen on helvetin paljon parempi, kuin tehotuotetun häkkikasvatetun eläimen. Siitä huolimatta tappaminen harrastuksena on musta aika epäilyttävää ja ennen kaikkea tarpeetonta. Mä en pysty ymmärtämään, millainen ihminen pitää tappamista kivana harrastuksena. Ton voisi vaihtaa vaikka valokuvaamiseen, siinä on kaikki samat elementit (puskassa hiljaa istuminen, luonnossa oleminen, eläinten etsiminen jne), vain se eläin ei kuole siinä lopussa ja palkinnoksi jää sitten joku hieno valokuva, josta voi tehdä vaikka taulun.
Parempi olla sitten puhumatta siitä harrastuksesta näiden ihmisten kanssa. Heillä ei toki ole mitään oikeutta päättää, ketä aikuinen tyttärensä tapailee ja ikävää, että alkavat sanella jotain ehtoja sinulle. Ymmärrän, että eivät arvosta tätä valintaasi, mutta ei se ole heidän asiansa. Sinuna välttäisin myös aiheen hieromista heidän naamaansa, voitte varmaan jutella jostain muusta?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kasvissyöjä, ja mun mielestä vapaana eläneen riistan syöminen on helvetin paljon parempi, kuin tehotuotetun häkkikasvatetun eläimen. Siitä huolimatta tappaminen harrastuksena on musta aika epäilyttävää ja ennen kaikkea tarpeetonta. Mä en pysty ymmärtämään, millainen ihminen pitää tappamista kivana harrastuksena. Ton voisi vaihtaa vaikka valokuvaamiseen, siinä on kaikki samat elementit (puskassa hiljaa istuminen, luonnossa oleminen, eläinten etsiminen jne), vain se eläin ei kuole siinä lopussa ja palkinnoksi jää sitten joku hieno valokuva, josta voi tehdä vaikka taulun.
Parempi olla sitten puhumatta siitä harrastuksesta näiden ihmisten kanssa. Heillä ei toki ole mitään oikeutta päättää, ketä aikuinen tyttärensä tapailee ja ikävää, että alkavat sanella jotain ehtoja sinulle. Ymmärrän, että eivät arvosta tätä valintaasi, mutta ei se ole heidän asiansa. Sinuna välttäisin myös aiheen hieromista heidän naamaansa, voitte varmaan jutella jostain muusta?
metsästys on minulle paljon muutakin kuin pelkkää eläinten ampumista ja olen pyrkinyt välttämään keskustelua aiheesta.
Kenties aseista kieltäytyjiä? Pelkäävät että tartut aseeseen?