Miten jotkut naiset saavat pelimiehet ihastumaan itseensä?
Minulla on eräs tällainen ystävä. Miehet, jotka eivät ole ikinä ennen miettineetkään seurustelemista tms ihastuvat ains tähän naiseen ja ovat valmiit tekemään mitä tahansa.
Kommentit (10)
Paha sanoa. Mä oon just sellanen, joka saa ne playeritkin muuttumaan. Varsinkin eksavomieheni kaverit ihmetteli vaikutustani siihen. Ehkä miehet jotenkin rentoutuu, kun en itse ota suhdetta niin vakavasti ja tajuavat et rento tyttöystävä voiskin olla kiva. Ja sit kun on niitä muitakin miehiä joita kiinnostaa niin halu pitää siitä rennosta tyttöystävästä kiinni ennen kun joku muu sen vie. En tiedä..
Aviomieheni on entinen pelimies. En tiedä miksi hän ihastui minuun, ihmettelen sitä vieläkin. Tapasimme baarissa niin, että tein aloitteen ja ehdotin seksiä. Sanoin, että en ole kiinnostunut mistään suhteesta vaan yhden illan huvista vain. Mies oli silloin niin humalassa, että ei ryhtynyt seksiin kuitenkaan. Aloimme tapailla, mutta ns normiarjessa olin liian ujo enkä siinä vaiheessa enää uskaltanut mennä sänkyyn, kun oli jo tunteita pelissä. Vasta 3-4 kk seurustelun jälkeen meillä sitten oli seksiä. Se oli yllättäen ihan loistavaa ilmeisesti puolin ja toisin (on yhä) ja ajattelin, että meillä on seksisuhde.
Mies ilmeisesti rakastui tai ainakin sanoi rakastavansa, mä en voinut sanoa sitä koskaan takaisin kuin vasta vuoden päästä. Välillä vastasin kyllä, että on sekin mun mielestä ihan kiva tms. Sen ekan vuoden aikana ajattelin, että se on vaan hyvä pano eikä tarpeeksi älykäs ja koulutettu mulle... Jätinkin sen kerran ja välillä tapailuvaiheessa jopa pyysin häntä olemaan harvemmin yhteydessä, kun liika ja liian nopea läheisyys ahdisti. Eli kai näin jälkikäteen ajatellen tein kaiken ns väärin päin, ja olin oudolla tavalla vaikea ja samalla helppo. Mutta koska olen oikeasti sellainen, se ei ollut teeskenneltyä pelaamista.
Siitä muuten mies joskus myöhemmin on kommentoinut, että mä olin oma itseni enkä yrittänyt teeskennellä muuta, esim keksittyjä kiinnostuksenkohteita tms miellyttääkseni miestä, kuten moni muu.
Ihastumaan itseensä? Eikö pelimiehet ole muutenkin aika itserakkaita?
Kysymyksen oikeaoppinen muotoilu: "Miten jotkut naiset saavat pelimiehet ihastumaan heihin?"
Ehkä ne naiset osaa neuvoa miestä pukeutumisessa ja muussa vastaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä en ymmärtänyt? Nuo pelimiehet ovat juurikin aika itserakkaita, kuten joku ylempänä kirjoitti. Erittäin ulkonäkökeskeisiä ja panostavat siihen paljon. Oma mieheni puunaa itseään joka suunnalta enemmän kuin keskivertonainen ikinä. Käyttää monia hiustuotteitakin, vaikka tukka on niin lyhyt, ettei niistä ole mitään hyötyä. On tarkka vaatteistaan. On tarkka myös minun vaatteistani, haluaa tulla mukaan ostoksille ja lausua niistä mielipiteensä. Tilaa mulle vaatteita netistä, koska hänen mielestään minulla on huonompi maku (niin kuin onkin, en ole kauhean kiinnostunut ulkonäköjutuista). Hän paasaa minulle jatkuvasti, kuinka minun pitäisi alkaa kiinnittää enemmän huomiota ulkonäkööni ulkosalla liikkessani.
Pelimiehet ovat myös huomionkipeitä. Ristiriitaista, että mies taisi ihastua minuun siksi, että olin tavallaan viileä ja etäinen. Nyt hän pidempään yhdessä oltuamme päinvastoin valittaa, etten huomioi häntä tarpeeksi ja osoita tarpeeksi hellyyttä ja rakkautta jne. No enhän mä koskaan ole sellainen ollut, edes tavattuamme, miten yhtäkkiä ylitunteelliseksi söpöilijäksi muuttuisin? Kelkka kääntynyt ikäänkuin päinvastaiseen suuntaan.
nro 3
Mä oon itse sellainen että oon saanut pelimiehet ihastumaan itseeni, moni sellainen joka on pitkään vain paneskellut ympäriinsä onkin yhtäkkiä halunnut vakiintua. En oikein tiedä mistä se edes johtuu, mutta koen olevani aidompi kuin suuri osa naisista, huumorintajuinen, herkkä, älykäs, en jää riippumaan tai roikkumaan miehissä, hieman sitoutumiskammoinen. Jostain syystä olen aina onnistunut hurmaamaan miehen kuin miehen niin että ovat valmiita tekemään oikeastaan mitä tahansa voidakseen olla ainoana miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin vois olla oikeesti jotain perää. Meillä oli amiksessa sellanen harjotus missä piti aina mennä kiinni ihmiseen, jonka nimen vastaisi kysymykseen. "Perustaisin vaatekaupan" kohdalla yli puolet luokasta kiinnittyi muhun. En koskaan oo ollut erityisesti mikään vaateihminen tai tyyli-ihminen, joten tuolloin ajattelin asiaa vittuiluna. Eksilleni olen kuitenkin ostanut paljon vaatteita ja monet miehet on kehunut tyyliäni. Eksät on eronjälkeenkin käyttänyt paljon ostamiani vaatteita ja eksavomieheni varsinkin. Hän on tosi tarkka ulkonäöstään, mutta vielä pari vuotta eron jälkeenkin oli pukeutunut minun valitsemiin vaatteisiin. Mutta mistä näistäkin voi tietää..
-2
Tekeekö se ruokaa?