Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, miten itse voi keskeyttää unen, jos ei halua sen jatkuvan.

Vierailija
21.03.2016 |

Mulla kävi viime yönä niin. Näin todella pelottavaa unta, jossa mulla oli tosi pelottava ja ahdistava olo. Mulle tuli siinä unessa olo, että en halua nähdä, miten tämä uni päätyy.

Jotenkin siinä unessa tuli tietoisuus siitä, että tämä ei ole totta, Sitten keskityin hengityksen pidättämiseen ja ajatukseen, että "uni lopu jo, uni lopu jo".

Sitten yhtäkkiä heräsin. Ja mulla oli todella ahdistava olo. Onneksi en heti käynyt uudestaan nukkumaan, koska joskus mulle on käynyt sillein, että kun on juuri nukahtaessaan ajatellut sitä unta, mikä on jäänyt kesken, niin rupeaakin näkemään sitä samaa unta ja näkee, miten se uni loppuu.

Tosi jänniä asioita. ;-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin pienenä, nyt en enää. Onneksi harva asia enää pelottaakaan.

Vierailija
2/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan myös tuon. Tosin en pidätä hengitystä, vaan nielaisen pari kertaa ja herään siihen. Kuitenkin yleensä nukahdan hyvin nopeasti heräämisen jälkeen, en kylläkään näe enää samaa unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy tota usein. Jossain kohtaa vaan tajuan et aa tää onki vaa unta ja jotenki sitä sit saa ittensä hereille. Osaan myös luoda unia itelleni ja päättää miten ne jatkuu tai mitä seuraavaks tulee tapahtumaan.. Outoa !

Vierailija
4/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan heilutella varpaita, toimii myös unihalvauksissa, joita ei ole onneksi ollut pariin vuoteen.

Vierailija
5/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan myös päästä uneen takaisin jos uni on miellyttävä. Olen myös eri yönä pystynyt jatkamaan samasta unesta.

Vierailija
6/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan tuon. Muutamaan kertaan olen saanut unihalvauksen ja siitä kokonaan herääminen onkin jo haastavampaa.

Pari viikkoa sitten kun sain lopulta taisteltua itseni hereille sain vielä tuijottaa muutaman sekunnin yöpöytäni päällä leijuvia kasvoja. Edellisellä kerralla katossa, suoraan sängyn yläpuolella oli valtava hämähäkki ja kerran huoneen nurkassa seisoi ihmishahmo.

Nuo ovat aika kammottavia tilanteita vaikka tietääkin että "näkee vielä unta". Nuo leijuvat kasvot vaativat kyllä hieman rauhoittumista ennen kuin nukahdin uudestaan :D

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän