Jätin miehelle lapun
Olemme kaukosuhteessa ja olin tänään lähdössä. Mies lähti aiemmin aamulla. Jätin hänelle lapun, johon olin piirtänyt ison sydämen, jonka sisälle kirjoitin hänen äidinkielellään "rakas". Piirsin myös lisää sydämiä ja kirjoitin rakastavani häntä :) Mitähän mies tykkää? Itse tykkäisin kyllä jos tällainen viesti olisi odottamassa kun tulen kotiin...
Kommentit (22)
Onpas positiivista porukkaa tänään liikenteessä xD Jospa nyt pysyttäisiin asiassa. Ap.
Jos hän illalla kysyy "sinäkö tämän lapun jätit" , sitten voi hiukan miettiä...
Mutta hänen ensimmäisestä vastaanotostaan seuraavassa tapaamisessa varmasti voit aistia viestisi vaikutuksen.
Hänen lappusensa: "I want my money, let's get married" :)
Riippuu tietysti miehestä, mutta veikkaisin että valtaosaa tuollainen ei liikuta lainkaan, vaan lähinnä naurattaa. Ymmärtäisin, jos ala-asteikäinen tytär piirtää tuollaisen, mutta jos vaimo jättäisi vastaavan lapun, niin varmaan soittaisin perään ja kysyisin onko hän juonut jotain.
Voi vain miettiä olisiko vastaukset näin negatiivisia, jos en olisi sanonut miehen olevan ulkomaalainen :/ Huoh... Ja kyseessä ei ole mitään "karvakäsi". Mies on ruotsalainen ja on asunut jo kymmenen vuotta Suomessa... ap.
Ihan söpöä, meillä nuo jäi seurusteluaikaan. ;)
No miksi sitä ulkomaalaisuutta piti niin mainostaa? Onpa ihmeellistä kirjoittaa ruotsiksi rakas. :D
Tuo on kuule ihan teidän välistä söpöilyä. Ei se muita ihmisiä hetkauta.
Minusta tuo on kiva juttu :) mutta olenkin nainen, en tiedä arvostavatko miehet yhtään tuollaisia. Ainakaan suomalaiset, ruotsalaiset saattaa ollakin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaukosuhteessa ja olin tänään lähdössä. Mies lähti aiemmin aamulla. Jätin hänelle lapun, johon olin piirtänyt ison sydämen, jonka sisälle kirjoitin hänen äidinkielellään "rakas". Piirsin myös lisää sydämiä ja kirjoitin rakastavani häntä :) Mitähän mies tykkää? Itse tykkäisin kyllä jos tällainen viesti olisi odottamassa kun tulen kotiin...
Tässä menee se miesten ja naisten ero. Naiset ilmeisesti tykkäävät tuollaisesta, miehet eivät. Ja uskoisin aika harvan miehen ryhtyvän tuollaisen plakaatin väsäilyyn.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitä ulkomaalaisuutta piti niin mainostaa? Onpa ihmeellistä kirjoittaa ruotsiksi rakas. :D
No en kyllä mitenkään mainostanut! :D Ainut mitä siitä mainitsin, olin että kirjoitin "rakas" hänen äidinkielellään... mutta joo, ihanpa sama kun tietää mikä tän palstan meininki on... ap.
Ja outoa, että täytyy oman onnensa hetket tänne laulaa. Kas kun ei jotain söpöstelykuvaa siitä lappusesta ole.
En ole kateellinen, just mies laittoi cappuccinot ja halaili lämpimästi. Ja tämän enempää en kerrokaan. Tuskin ketään edes kiinnostaa. Kell onni on, se onnen kätkeköön.
"miehen oma äidinkieli" -sanat ärsyttävät kovasti ;D
Minä olisi iloinen noista sanoista millä kielellä tahansa!
No mistäpä me tiedetään tykkääkö miehesi vai ei... Emme häntä tunne.
On se ilmeisesti totta, Suomi on maailman negatiivisin maa. Ei täällä saa iloita mistään, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
On se ilmeisesti totta, Suomi on maailman negatiivisin maa. Ei täällä saa iloita mistään, koskaan.
No saa kai sitä, nää vaan on enemmän sitä facebook tai kaveri-ryhmäkeskustelun höttöä kuin keskustelupalstalla kirjoitettavaa. Kun ei tunne eikä tiedä ihmisiä niin miten tähän nyt pitäisi erikoisesti reagoida? :D
Nyt mies joutuu lässyttämään omalla äidinkielellään siirappista älskar-soopaa, jotta sopu säilyy, eikä tule nyyh byääh ja kolmen päivän mökötys.
Vierailija kirjoitti:
No mistäpä me tiedetään tykkääkö miehesi vai ei... Emme häntä tunne.
Jaa. Ei tullu aapeelle muuta kuin luu käteen. Aika pateettista maanantai-fiilistä täällä podetaan.
Kiva, kun kirjoiti lapun. . Hyvä hoitaa ihmissuhdetta monin tavoin. Toi oli nätti. Naiivi aloitus näille lukijoille, mutta ei haittaa...jos sua ittees ei haittaa noi kommentit....
Mukavaa päivää.:)
Kivalta lappuselta kuulostaa. Mäkin jätän monesti jotain söpöilylappua miehelle, mutta ei se niistä sen kummemmin lämpene. Enkä mä siitä harmistu.
On kuitenkin hoksannut, että mä itse tykkään niistä ja synttäriaamuna oli kirjoittanut ihania viestilappuja ympäri kämppää. <3
Itse tykkään miehistä, joille rakas on rakas ihan suomeksi.