Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin paniikkikohtaukseen

Vierailija
20.03.2016 |

Ihan hirveä fiilis. Nukahdin lapsia nukuttaessa ja heräsin ihan sekaisin mitä kello on, missä oon. Pulssi hakkaa 150 paikkeilla ja tuntuu että tulee ulos rinnasta. Millä mä saan tän olon ohi, pari lasia vettä join ja koitin naamaa valella kylmällä vedellä mut ei auta :((

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittelet nyt ihan rauhallisesti. Ei oo mitään hätää. Se menee kyllä ohi.

Tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sydärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ enpä usko saavani. Tiedän kyllä et tää on paniikkikohtaus mut ei se tieto helpota, olo on hyvin epämukava, kädet puutuu, tunne ettei saa happea... Betasalpaajan vaikutuksen alkaminenkin kestää.

Vierailija
4/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyi kovasti,kun ehkä alitajunnan luulit nukkuneet pommiin.Yritä keskittyä johonkin muuhun kuin itseesi eli tee jotain:lue jotain,välitä värityskirjaa tai viikkoa vaikka pyykkiä.Rauhoitu.Sinulla ei ole mitään hätää.Hankala olo menee ohi viimeistään puolen tunnin kuluessa.

Tsemppiä!

T.Paniikkikohtaus sian jo 10 vuoden ajan saanut

Vierailija
5/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron tän sulle oikeesti yhtään ilkeilemättä. Sä ruokit itse sitä kohtausta nyt. Jos olet siinä kunnossa, että pystyt palstailla niin se itse kohtaus on periaatteessa mennyt ohi jo. Sä istut ja ajattelet sitä vaaratonta paniikkikohtausta ja sun keho reagoi siihen. Puhun kokemuksesta. Hengitä ja ryhdistäydy.

Vierailija
6/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa äskeinen tekstiinihan virheitä😃

Vierailija
7/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas😯

Vierailija
8/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä. Mä tiedän mulla sama olo viimeksi yöllä. Makaan yleensä väkisin paikallaan silmät kiinni sängyssä ja hengitän nenän kautta ja yritän ajatella kaikkea muuta kuin pulssiani ja hengitystiheyttä. Toinen on että laitan telkkarin päälle taustalle ja jonkun luontodokkarin hiljaiselle ja yritän nukkua. Olen pari kertaa joutunut menemään sairaalaan (joka hävettää) koska ahdistus on kestänyt päiviä ja siellä saanut rauhoittavaa. En mielellään halua lääkkeitä syödä ja n. Kolmen välein korkeintaan käynyt

Vierailija
9/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rytmihäiriö niin eipä se mene ohi kuin odottamalla. Jos se hakkaa jossain lähellä paria sataa vartin niin että olet itse ihan paikallasi rauhassa, voit soittaa häkeen ja varmistaa haluavatko tulla ottamaan sydänfilmin. Tällaiset ohjeet meille on annettu, meillä on välillä semmosia rytmihäiriöitä että sydän alkaa hakata noin 200 pulssilla. 

Vierailija
10/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on helppo ja nopea hengitysharjoitus paniikkikohtauksen hallintaan: 

http://img.ifcdn.com/images/cc4a24d70b362e3a64dd12f2ace363a973f4f6cfc42…

hengitä sisään ja ulos kuvion mukana :)