Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette löytäneet oman itsenne, oman jutun, oman tyylin ym.?

Vierailija
20.03.2016 |

Olen 22 vuotias kotiäiti ja vaimo, olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 14 vuotiaasta saakka ja nyt minusta on alkanut tuntumaan, että en tiedä kuka olen. Rakastan miestäni ja lastani yli kaiken ja kaikki on hyvin, kyse ei ole siitä. Vaan siitä, että olen väritön, mauton ja hajuton, minulla ei ole mitään omaa "juttua" tai intohimoa, en harrasta mitään. En tykkää tietystä musiikista tms. Haluaisin keksiä jotain, mutta en tiedä mitä sitä nyt alkaisi harrastamaan. Tyyli on perusperus ja perus, siinä ei ole mitään persoonallista, mutta mistä siihen saisi jotain persoonaa? Kaapissa on myös vähän erikoisempiakin vaatteita josta pidän, mutta en jotenkin uskalla laittaa niitä kuitenkaa päälle, ne ei tunnu omalta, vaikka nättejä ovatkin, laitan sen tutun ja turvallisen päälle.

Ihailen kaikkia persoonallisia ihmisiä, mutta ovatko he aina tienneet ketä ovat ja mistä pitävät? Miten olette löytäneet oman tyylinne? Löytäneet elämäänne sen jutun ja punaisen langan?

Onko ketään muuta kellä ei ole mitään erikoisempaa tyyliä tai ei myöskään tiedä kuka on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua erottautua massasta vaan koet olosi mukavaksi olla erottautumatta, niin kai silloin on turha alkaa väkisin pukeutua johonkin..?

Vierailija
2/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi yläaste aikoihin muokkautua tyyli. Aluksi se oli hiukan rockahtava, sitten kun tuli tämä emo/scene tyyli niin lähdin siihen ihan täysillä mukaan ja olin monta vuotta sen tyylinen. Sitten aloin seurustella sellasen tavis miehen kanssa ja jotenkin tyyli itselläkin muuttui sit tavallisempaan suuntaan. Sit kun erottiin, palasin taas siihen tyyliin josta itse pidän ja se onkin pysynyt tähän päivään saakka uudenkin mieheni kanssa.

Kokeilemallahan se selviää mitä tykkää pitää, Kokeile laittaa joku sellainen rohkeampi vaatekappale päälle tai meikata eri lailla. Käy sitten vaikka kaupassa ja tunnustele miltä tuntuu. Jos tuntuu tosi epämukavalta niin se ei oo sua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla, kokeilemalla ja kokeilemalla. On tullut tehtyä paljon asioita ja sitä kautta sitten oppinut tuntemaan itsensä paremmin ja ymmärtämään mitä oikeastaan elämältään haluaa. 

Vierailija
4/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen tiennyt tyylillisesti (vaatetus, hiukset, korut, meikki) mistä pidän, mutta vasta parikymppisenä uskalsin toteuttaa itseäni. Sitä ennen olin perus harmaa, en uskaltanut erottua. Hyvän tyylin löytämiseen on auttanut myös muiden palaute.

Vierailija
5/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua erottautua massasta vaan koet olosi mukavaksi olla erottautumatta, niin kai silloin on turha alkaa väkisin pukeutua johonkin..?

Ap on varmasti vain tottunut tuttuun ja turvalliseen ja jännittää muuttua, vaikka haluaakin.

Vierailija
6/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä hyvin nopeasti huomaan, jos jokin vaate ei sovi. Se ei ole osa minua...

Joitain vaatteita käytän usein ja tunnen niissä olevani "kotonani". Esim. kelloistakin sen huomaa. Minulla on niitä useita, joista kaksi on jatkuvassa käytössä. Yksi on sellainen, että aina kun laitan sen ranteeseeni, niin se alkaa häiritä minua. Se ei jotenkin sulaudu kokonaisuuteen. On liian ehkä bling bling itselleni. Paketissa se näytti hienolta, mutta ei omassa ranteessani. 

Vierailija
7/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole vain massasta erottumisesta. Vaan esim. Jos joku ihminen pukeutuu rock henkisesti, niin usein kyseinen ihminen heijastaa sillä esim. Musiikkimakua, urheilu ja fitness henkiset pukeutuu trikoisiin usein myös muualla kun salilla...

Oliko sanononta, vaatteet on mun aatteet. Monet nämä persoonallisesti pukeutuvat kertovat pukeutumisellaan jotain itsestään. Siksi kysynkin miten olette löytäneet sen oman jutun? Koska halusin löytää oman juttuni, josta voisin ottaa sitten myös vaikutteita omaan pukeutumiseen. Vaikka se ei muille "erottuisi massasta", koska sitä en ole hakemassa.

Ap

Vierailija
8/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos monista vastauksista. Hyvä pointti tuo kokeileminen. Sitähän on ainakin tehtävä. Ehkä tähän oman jutun löytämiseen pätee sama sääntö kun uuden ruoan makuun tottumisesta, pitää maistaa tarpeeksi monta kertaa, että tottuu ja osaa sanoa tykkääkö vai ei.

Pitää, ehkä lähteä kiertelemään kaupoille ja sovittelemaan kaikkea uutta. Tähän asti olen tilannut näitä tutun turvallisia vaatteita tutuista nettikaupoista.

Kertokaa vain lisää tarinoitanne.

Ap

Vierailija
9/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus lähtee omista arvoista ja niiden toteuttamisesta. Mieti mitä elämälläsi teet ja mitä siltä haluat ja toteuta se.

Persoonallisuus ei ole vaatteet edellä menemistä. Eikä varsinkaan jonkun tyylin apinoimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän