Onko 90euron t-paita liian kallis?
Boozt.com on tuo 20-euron pääsiäismuna 118euron ylittävistä tuotteista, joita on myös tarjoustuotteissa jopa -50% Boss, Tommy Hilfiger, Tigers of Sweden jne...
Ostin kaksi kappaletta Dieselin t-paitoja lähtöhinta 90e, alennettu 45% sekä Boss Orange tpaidan lähtöhinta 70e, alennettu n.30e
yhteensä 20euron pääsiäismunan jälkeen toimitettuna 113e:a eli alle alle 38e paita, jonka lähtöhinnat olivat 2x90e ja 1x70e.
Minulla on jo kymmenen bossin printti paitaa, Michael Korssin midnight trenssi ja paljon muuta. Kaikki vuoden sisällä, pienituloisena ostettu. Pitävät vyötärön lihottamisen kurissa.
Kommentit (21)
Ei jos siinä on Thomas mullerin nimikirjoitus.
Pienituloisena olisit noilla rahoilla tehnyt jo vkl reissun johonkin Euroopan kaupunkiin. Tai harrastanut jotain hauskaa. Kannattaako viihdyttää itseään ennemmin kuin hankkia tuotteita, joilla vain yrität pönkittää egoasi muiden silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisena olisit noilla rahoilla tehnyt jo vkl reissun johonkin Euroopan kaupunkiin. Tai harrastanut jotain hauskaa. Kannattaako viihdyttää itseään ennemmin kuin hankkia tuotteita, joilla vain yrität pönkittää egoasi muiden silmissä?
En ole ap, mutta tuli vaan mieleen että myös matkat voivat olla oman egon pönkittämistä muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni värikkäänä persoonana ja kahdenkymmenenviiden vuoden kolmiraitahousujen ja nike-paitojen jälkeen olen tunnustanut löytäneeni omat värini ulkolaisista nettikaupoista.
Suurimmassa osassa vaatteitani merkit eivät näy suurellisena, mutta niiden löytämiseksi kanssaolijan on käytävä taiteellisen silmän kautta tietoinen prosessi.
Jos joku haluaa suuttua siitä, että minä en ole musta-puuma jostain urheilukaupan avajaistarjouksesta löydettävissä, kuin kahvipaketti tarjous kaupasta, hän suuttukoot vapaasti.
Olen huomannut, että rahani häviävät aina, ostinpa sitten mitään tai en. Nyt minulla on sentään hyllyt pullollaan trendikästä ja itseäni miellyttävää tavaraa. Se on miellyttävämpää, kuin joku harrastus. Harrastuksia voi ilmaiseksi noutaa vaikkapa kirjastosta.
Ostan siis merkkejä, kalliita koska olen sen arvoinen.
Enpä usko, että ovat 20 euron paitoja kalliimman näköisiä tai laatuisia, joten eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta tuli vaan mieleen että myös matkat voivat olla oman egon pönkittämistä muiden silmissä.
En ole itse noin kyllä ikinä ajatellut. Olen vain lapsesta asti nauttinut matkustamisesta. Silloin tosi kotimaassa, mutta nekin oli silloin "seikkailuja" Pointtini oli joka tapauksessa se, että jos on pienet tulot, niin kannattaa laittaa ne sellaiseen asiaan, mistä saa mukavia kokemuksia ja iloa.
3
Miksi sitä täältä kyselet?
Kai itse tiedät rahatilanteesi, mitä voit ostaa?
Ei ole, olen maksanut paljon enemmänkin. Mutta minulla on niihin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni värikkäänä persoonana ja kahdenkymmenenviiden vuoden kolmiraitahousujen ja nike-paitojen jälkeen olen tunnustanut löytäneeni omat värini ulkolaisista nettikaupoista.
Suurimmassa osassa vaatteitani merkit eivät näy suurellisena, mutta niiden löytämiseksi kanssaolijan on käytävä taiteellisen silmän kautta tietoinen prosessi.
Jos joku haluaa suuttua siitä, että minä en ole musta-puuma jostain urheilukaupan avajaistarjouksesta löydettävissä, kuin kahvipaketti tarjous kaupasta, hän suuttukoot vapaasti.
Olen huomannut, että rahani häviävät aina, ostinpa sitten mitään tai en. Nyt minulla on sentään hyllyt pullollaan trendikästä ja itseäni miellyttävää tavaraa. Se on miellyttävämpää, kuin joku harrastus. Harrastuksia voi ilmaiseksi noutaa vaikkapa kirjastosta.
Ostan siis merkkejä, kalliita koska olen sen arvoinen.
Ja arvosi on.... neliömetri puuvillakangasta, jossa on painokuvioitaan
Oliko se Lenita Airisto joka joskus lohkaisi, että kun on tarpeeksi kallis vaatekaappi, niin ei ole varaa lihoa. 90€ T-paitaan on kyllä minusta liikaa. Kyse on kuitenkin vain "perusvaatteesta." On hyvin vaikea keksiä T-paidalle ominaisuutta, joka tekisi siitä, niin haluttavan, että olisin valmis maksamaan siitä noin paljoa... Toisaalta en halua maksaa uudesta T-paidasta myöskään mahdollisimman vähän, koska tulee mielikuva, että missähän hämärässä riisto-veri-hiki-pajassa, jonkun pikkukätösin paita on tehty... Eli tehty todennäköisesti ni-in epäeettisesti, että en halua paidan ostamalla tukea sellaista toimintaa.
Minua harmittaa myös, että nykyisin tuntuu riittävän, että (paidan) valmistusmaana voidaan kertoa esimerkiksi valmistettu EU:ssa - Siis missä? - Ainakin omassa pienessä mielessäni on pieni ero sillä kerrotaanko jokin -t-paita- valmistetun vaikkapa Romaniassa, vai esimerkiksi Ruotissa tai kenties Kroatiassa.. Mutta ehkä olen vain ahdasmielinen, joka ei ymmärrä kuinka riemuinen asia tässäkin asiassa
EU on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse noin kyllä ikinä ajatellut. Olen vain lapsesta asti nauttinut matkustamisesta. Silloin tosi kotimaassa, mutta nekin oli silloin "seikkailuja" Pointtini oli joka tapauksessa se, että jos on pienet tulot, niin kannattaa laittaa ne sellaiseen asiaan, mistä saa mukavia kokemuksia ja iloa.
3
Ymmärrän pointtisi. Oma pointtini olisi se, että sinulle matkat ovat iloa tuottava asia, ap:lle se voi olla vaatteet.
4
Täällä olisi naisille "Hamster King" toppi. Hinta alle 3 brittipuntaa eli euroissa varmaan enintään viisi euroa. Harmi kun en ole pienikokoinen nainen niin ei auta tilata.
http://www.ebay.co.uk/itm/2016-Sexy-Women-Animal-Rainbow-Horse-3D-T-Shi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3Ymmärrän pointtisi. Oma pointtini olisi se, että sinulle matkat ovat iloa tuottava asia, ap:lle se voi olla vaatteet.
4
Olen osittain samaa mieltä. On ihan jees, jos kaapissa on mukavia ja mieluisia vaatteita. Usein niitä tarvitaan esim. työpaikalla :-) Tuo merkeillä brassailu vain viestii jossain määrin siitä, että myös muiden mielipiteillä on väliä.
3
Jos joudut miettimään vaatteen hintaa niin 90 euroa t-paidasta on aivan liian kallista.
Minun mielestäni kauppa on ollut hyvä, jos alkuperäinen hinta oli 250e ja nykyinen tuon 113e. Se on vain 45,2% aluperäisestä hinnasta ja olet säästänyt yli 130euroa! Tietenkään niistä ei luonnollisesti makseta bonuksia tai plusssaa, joka voi Tuuli-Peruspuku-Tanen ostopäätökseen vaikuttaa.
Mutta jos haluaisin ostaa TakaTöölöstä yksiön ja saisin sittenkin pakkohuutokaupalla samaan hintaan Kaivopuistosta samankokoisen yksiön, jättäisin Taka-Töölön ostamatta.
Samalla tapaa ottaisin Bossin tai Hilfigerin tompan, ja jättäisin adidaksen ja puman kauppaan, jos hinta olisi sama.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että ovat 20 euron paitoja kalliimman näköisiä tai laatuisia, joten eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)
Ostin 10 vuotta sitten useita t-paitoja, osa maksoi alle 40 e, osa yli. Ne alle neljänkympin paidat on lentäneet risaisina roskiin jo vuosia sitten, kun taas kalliit paidat on edelleen hyväkuntoisia ja käytän niitä säännöllisesti.
T-paitoihin yleisesti käytetty puuvilla on ohentunut vuosikymmenien kuluessa kohtuullisen laadukkaasta sideharsoksi, joten voi olla aivan loogista maksaa vaatteista H&M:n paskalaatua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut miettimään vaatteen hintaa niin 90 euroa t-paidasta on aivan liian kallista.
Tai sitten vain on tekemässä ostoksia omilla palkkarahoillaan, eikä sugardaddyn maksamana.
Mitä tuohon nyt sanoisi... Jos haluan lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, niin parempiakin kohteita löytyy.
Olet idiootti.