Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elvytyksessä tai läheltäpiti-tilanteessa koetut "kuolemanrajakokemukset"

777
20.03.2016 |

Oletko sinä tai onko läheisesi kokenut kuolemanrajakokemusta tietäessään että nyt on hengenlähtö melko varmaa tai esimerkiksi sydämen pysähdyttyä, ennen kuin henkilö ollaan saatu takaisin elvyttämällä?

Ystäväni on ollut liikenneonnettomuudessa, jossa kimposi moottoripyörän selästä kovassa törmäyksessä. Kertoi, että oli päässyt melkoiselle "henkiselle matkalle" tietoisuuden syövereihin, kun kaikki aivojen välittäjäaineet lähtivät varman kuoleman lähestyessä liikkeelle. Hän selvisikin ja kertoi, että ymmärsi tavallaan kaiken siinä silmänräpäyksessä. Että ikäänkuin kaikki on "juuri kuten pitääkin" ja "täydellistä".

Minulla itselläni todettiin pitkäaikainen sairaus ja tämä sai minut kankeaksi pelosta. Nyt vuosi toteamisesta se on kuitenkin hallinnassa. Pari kuukautta tuon tiedon saamisesta sain "näyn" vaikken nyt ihan konkreettisesti mitään nähnytkään. Tunsin sen vain. Tuolla jossain, todella kaukana, on hyvin kirkas valo. Ja se valo on tietoa... Ja kaikki tämä avaruus ja muu "materia" on tämän tietoisuuden ja valon reunamilla fraktaalina. Ja se valo ikäänkuin kommunikoi minulle että rakastaa minua, kuten kaikkea olevaista! Edelleen pelkään jonkin verran kuolemaa mutta tämä hieman helpotti.

Minua kiinnostaisi kuulla muidenkin kokemuksia ilmiöstä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ajatus jostain helvetin kirkkaasta valosta. Tykkään muutenkin hämärästä. En mene mihinkään valoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi