kuinka moni oikeasti tekee lantionpohjanlihaksia?
Pitäisi ja pitäisi, ei vaan kiinnosta yhtään.
Odotan kolmatta lasta ja ei vaan nappaa, millä ihmeellä harjoituksista saisi mitenkään mieluisia?
Kommentit (13)
Samalla kun maksat sohvalla ja katsot telkkaria teet puristuksia. Ei kai se nyt niin haastavaa voi olla.
Harrastaa vain "kivaa" miehen kanssa tarpeeksi usein niin siinähän se treenaus hoituu kuin itsestään ja on mieluisaa :)
Treenaan kuulilla. Lisäksi treenaan lantionnostoja ym liikkeitä välillä. En tiedä onko hyötyä, hieman ehkä alaselkäkivut väheneet muttei mitenkään merkitttävästi.
Lationnostoja minäkin olen salilla tehnyt säännöllisesti. Muuten treenaan tosi laiskasti lantionpohjaa. Pitäisi treenata enemmän. Synnytysten jälkeen jonkun aikaa jaksanut, koska on pakko, mutta siihen se jää. :(
Ei kukaan niitä tee, kyllä ne on kaikilla jo valmiiksi syntyessään.
Kyllä. Ihan automaattisestikin vaan puristelee välillä.
Mä en. Kahdesta synnytyksestä huolimatta ne on kunnossa.
Muutaman kerran viikossa teen telkkaria katsellessa. Toivottavasti o hyötyy tulevaisuudessa :D
Joskus bussissa, joskus toimistossa töissä, aina silloin kun muistaa. Usein masturboidessa ja seksiä harrastaessa. Kuulat on, mutta unohtunaa ne aina. Ihan kivat ne kuitenkin on, laittaa ne sisään vaikka siivouksen ajaksi.
Seksi ja orgasmit on niille parasta jumppaa.
Minä treenaan orgasmin muodossa pari kertaa viikossa. Jos "treeniä" tulee harvemmin, alkaa olla kiireempi vessaan.
En tee juuri koskaan. Ehkä jotkut geishakuulat auttaisivat, koska sitten harjoittelu tuntuisi konkreettisemmalta ja hyödyllisemmältä kuin pelkät puristukset.