Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä? Onko minusta nyt yhtäkkiä tullut allerginen tomaatille ja sitrushedelmille? :o

Vierailija
20.03.2016 |

Heti kun suuhun laittaa niin alkaa kirvelemään kieltä ja polttelee suuta. Ikinä ennen ei ole ollut mitään ongelmaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä allergiat voi alkaa ihan minkä ikäisenä tahansa. Minulla ei ole ruoka-aineallergioita, mutta espanjalaiset tomaatit kirvelevät suuta. Olen lievästi allerginen koivun siitepölylle, joten en voi syödä omenia siitepölyaikaan, muuten ei ole ongelmia.

Vierailija
2/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, allergia voi puhjeta yhtäkkiä ja jopa vakava allergia. Lähisukulainen, joka piti kovasti kalasta, yksi päivä vaan joutui kalan takia sairaalahoitoon, 30-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, allergia voi puhjeta yhtäkkiä ja jopa vakava allergia. Lähisukulainen, joka piti kovasti kalasta, yksi päivä vaan joutui kalan takia sairaalahoitoon, 30-vuotiaana. 

Hui, pelottavaa :D

Vierailija
4/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Mulla useimmat allergiat puhkesi ala/yläkouluiässä. mm. monet hedelmät ja vihannekset raakoina, siitepöly, pujo, maapähkinät, eläimet... Ihokin on super herkkä. Harmittaa yleensä kun ei vaikka kylässä voi syödä valmista salaattia, jossa on tomaattia. Se mehu on jo "pilannut" mut salaatinosat heh.

Vierailija
5/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiallergiaa veikkaan. Siitepölykautena itselläkin menee tietyt ruuat ja mausteet pannaan.

Vierailija
6/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista on. Mahdollista myös allergia torjonta-aineelle. Kokeile vielä luomua.

Vierailija
7/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiallergiaa veikkaan. Siitepölykautena itselläkin menee tietyt ruuat ja mausteet pannaan.

Ei kai nyt vielä ole siitepölykausi alkanut?

Vierailija
8/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä osassa saattaa pähkinä jo haitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme