Ylipainoinen.
Haluaisin kuulla mitä teille tulee mieleen naisesta, joka on 158 cm pitkä ja painaa 89 kg. Tiedän, että minun pitää laihduttaa ja niin oudolta kuin se kuulostaakin niin minusta tuntuu että jos joku muu sanoo minulle suoraan mielipiteensä niin se tsemppaa vielä enemmän...
Kommentit (5)
Panokone. Aina oon tykänny lyhkäsistä naisista, niissä vaan on sitä jotain mikä sytyttää.
Pitäisin sua kuin kukkaa kämmenellä ja olisin helvetin ylpeä sinusta kun olisit mun nainen. Ja ehkä vähän mustiskin.
Aika lyhyt ja ihan liian laiha.
M21
Omasta mielestäni ylipaino on merkki laiskuudesta ja siitä ettei halua pitää huolta terveydestään ja hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ylipaino on merkki laiskuudesta ja siitä ettei halua pitää huolta terveydestään ja hyvinvoinnistaan.
Niin tuoretta ja ennen kuulumatonta mielipidettä taas.
ylipäätänsä mulla tulee mielee ylipainoisista ihmisistä se et he häpeävät painoansa liikaa ettei kykene usein edes myöntämään sitä. sitten sitä aletaan keksimään niitä outoja tekosyitä ylipainolle ku on muka geeneissä, isot luut yms. oikeasti he vaikuttavat tietävän itsekkin ongelmansa muttei kykene tarttumaan siihen ja kokevat olevansa voimattomia.
suosittelen jonkilaista painonhallintaryhmää, siellä potkitaa pyllylle ja saa otteen laihdutuksesta. omaa äitiä ja tätiä se autto tosi paljon!