Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä voi erota miesystävästä kun lapsi

Vierailija
20.03.2016 |

tykkää hänestä niin paljon? Lisäksi vanhempani ovat älyttömän onnellisia ja helpottuneita kun olen vihdoin löytänyt kivan miehen. Olin pitkään sinkkuna omasta tahdostani ja sitä ennen pari huonoa suhdetta. En oikein osaa edes sanoa syytä miksi haluan erota. Olin suhteen alussa niin onnellinen ja ihastunut. En edes tiedä mitä tapahtui kun ihan yhtäkkiä tunteeni muuttuivat. Olen esittänyt nyt muutaman viikon, että tykkään ja haluan häntä. Tosin en ole ihan onnistunut kun mies on jo ihmetellyt mikä mulla on. Tässä vain odotan että ehkä tämä on ohimenevää. Vai pitääkö minun tehdä vain tietoinen päätös, että tahdon rakastaa häntä jatkossakin. Noin kuukausi sitten hän nukahti pää sylissäni ja silitin häntä ja mietin että tätä miestä rakastan niin paljon. Ja sitten vain vähän ajan päästä jotain muuttui. Yritän tässä miettiä mitä tapahtui, mutta en ole vielä päässyt selville. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lapsi osaa sopeutua, kun vaihdat jännämieheen

Vierailija
2/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko teillä on yhdessäoloa takanapäin?

Jos olet itsenäinen ja tottunut olemaan yksin, niin saattaa olla kaipuuta siigen mihin on tottunut.

Tai jos sinulla on ollut aiemmin huonoja suhteita, niin ehkä sinun on vaikea ottaa kaikkea hyvää ja onnellisuutta vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Mutta se liittyy mielestäni siihen, että entiset suhteeni ja eroni on vielä käsittelemättä. Siksi tunteet vaihtelevat ja en ole selvittänyt, mitä haluan. Toisaalta se liittyy myös siihen, että suhde on hakemalla haettu eli tinderistä. Itse uskon siihen, että oikea tulee kohdalle sitten, kun on aika. Eli kun menneisyys on käsitelty.

Minusta sinun kannattaa lopettaa suhde, jos siltä tuntuu. Äidille ja isälle ja lapselle suhdetta ei rakenneta. Vain sinulle.

Vierailija
4/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko teillä on yhdessäoloa takanapäin?

Jos olet itsenäinen ja tottunut olemaan yksin, niin saattaa olla kaipuuta siigen mihin on tottunut.

Tai jos sinulla on ollut aiemmin huonoja suhteita, niin ehkä sinun on vaikea ottaa kaikkea hyvää ja onnellisuutta vastaan?

Olemme tosiaan olleet yhdessä vasta yhdeksän kuukautta. Olen kyllä tottunut olemaan ilman miestä ja jonkun verran ahdistaa kun mies haluaa nähdä niin usein. Emmekä kuitenkaan tapaa kuin muutaman kerran viikossa. Mies haluaisi kyllä useammin. Ap

Vierailija
5/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu. Mutta se liittyy mielestäni siihen, että entiset suhteeni ja eroni on vielä käsittelemättä. Siksi tunteet vaihtelevat ja en ole selvittänyt, mitä haluan. Toisaalta se liittyy myös siihen, että suhde on hakemalla haettu eli tinderistä. Itse uskon siihen, että oikea tulee kohdalle sitten, kun on aika. Eli kun menneisyys on käsitelty.

Minusta sinun kannattaa lopettaa suhde, jos siltä tuntuu. Äidille ja isälle ja lapselle suhdetta ei rakenneta. Vain sinulle.

Me taas ei hakemalta haettu suhdetta. Jotenkin vielä tuo ensitapaaminen on niin ihanana mun mielessä. Toinen kerta oli vielä kauan odotettu näkeminen ihan sattumalta, ihan kun meidät olisi tarkoitettu yhteen. Mutta näin siis aiemmin ajattelin. Nyt tuntuu jo vähän naurettavalta. Ap

Vierailija
6/6 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tässä taas yksi syy miksi kannattaisi odottaa kunnolla suhteen vakiintumista ja olla varma, ennen kuin esittelee lapsille uuden miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän