Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia ettei ihastu tulisesti?

Vierailija
20.03.2016 |

Kun puhutaan että joku "vie jalat alta" ja "rakastuu ensisilmäyksellä", pitäisikö niin tapahtua kaikille?
En ole koskaan kokenut tuollaista, enkä usko että edes voisin. Sanotaan että sen vain näkee jos toisessa on "sitä jotain". Mutta en tajua mitä "jotain"? Olen totta kai ihastunut muutamia kertoja, mutta se on aina vienyt
aikaa. Ollaan oltu ensin tuttuja tai kavereita. Aluksi en ole ollut lainkaan heistä kiinnostunut. En vaan osaa kiinnostua kenestäkään ulkonäön perusteella, vaan pitää ensin tuntea edes vähän. Ihastuminenkaan ei ole mitään sellaista että olisin ihan sekaisin, niin kun monesti kuulee että sukat pyörisi jalassa. En vain tunne kovin voimakkaasti, en ole tunneihminen.
Onko muita samanlaisia vai olenko luonnonoikku?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut molemmilla tavoilla: siis niin että ensin ollaan tutustuttu muissa merkeissä ja vaikkapa ystävystytty ja sitten olen ihastunutkin.

Ja sitten sillä tavoin, että toisesta vain heti aistii, että tässä on "sitä jotain".

Yksikään suhde ei ole vielä jäänyt loppuelämän suhteeksi, mutta rakkaus on kehittynyt molemmin tavoin :)

Vierailija
2/2 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi monta kertaa ihastunut ja huomannut, ettei niistä tule mitään, niin vähitellen ihastumiset rupeaa laimenemaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla