Uskaltaisikohan tilata clarksin sandaalit ebaysta? Onkohan "helpot" kengät jaloille?
Monta kymppiä halvemmat olisi sieltä.
Kommentit (6)
Pidän clarksin kengistä ja mulla on "vaikeat jalat". Yleensä on hyviä jaloille. Mutta ei nekään ihan satavarmat ole. Riippuu kai,ikä sun jalkojen ongelma on.
Mullakin on vähän vaikeat jalat. Pottuvarvas ja pikkuvarvas usein hankautuvat jos on liian kova materiaali. Tealite grace-mallia meinasin. Eccon kova nahka hiersi ainakin, ärsyttävät jalat mulla!
-ap
Minulla on ollut muutamat Clarksin kengät ja osa niistä on ollut tosi hyviä ja osa niin surkeita jaloille, että ovat jääbeet käyttämättä. Joissain kesäisissä sandaalikorkkareissa on ollut oudon epätasainen ja liian joustava, upottava sisäpohja ja ovat jääneet käyttämättä. Talvisaappaat ja avokkaat ovat olleet puolestaan huippuhyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on vähän vaikeat jalat. Pottuvarvas ja pikkuvarvas usein hankautuvat jos on liian kova materiaali. Tealite grace-mallia meinasin. Eccon kova nahka hiersi ainakin, ärsyttävät jalat mulla!
-ap
Eli onkohan kyse myös siitä, että tarvitsisit leveämmät kärjet? Eccon kengät on aika kapeita. Clarksilla peruslestikin on vähän leveämpi, (ja niillä on leveälestisia kenkiä vielä erikseen) mutta kärjen kohdalla on tietty kyse myös kengän mallista - suosi pyöreitä kärkiä!
Ehkäpä se on just tuo ongelma mulla, että olenkin vain ostanut vääränlaisia kenkiä! Voi jestas miten hölmöä :D. Pitäis käydä ehkä kokeilemassa oikeissa kenkäkaupoissa ja sen jälkeen ostaa netistä :).
-ap
Mulla on ollut Clarksin sandaaleja ja ne ovat olleet tosi hyvät jalalle. Suosittelen!