Mies sanoi "Naurettavaa touhua" kun annoin virpojille kolme kindermunaa per virpoja
Tiedän että meillä virpoo tasan tarkkaan kaksi naapurin tyttöä kuten aina. Itse en syö suklaata eikä syö mieskään. Hänen mielestään oli naurettavaa että annoin niin "runsaan" palkan. Vitsat olivat oikein kauniisti ja huolellisesti koristeltu. Mitä te olette antaneet?
Kommentit (14)
Jos noin vähän käy virpojia ja vielä tuttuja, niin voi antaa ihan mitä on ajatellut. Joillakin on virpojille valmiina pussukat joissa on useampi patukka ja yllätysmuna, se on ihan kiva juttu.
Mikäs siinä, jos olet ne itse omasta lompakostasi maksanut, eikä raha ole pois miehen lompakosta, eikä yhteisistä rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin vähän käy virpojia ja vielä tuttuja, niin voi antaa ihan mitä on ajatellut. Joillakin on virpojille valmiina pussukat joissa on useampi patukka ja yllätysmuna, se on ihan kiva juttu.
Aikamoista kulutusjuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Suklaanhimoinen av-mamma odottaa koska pallerot tulee kotiin virpomasta?
Kerrot sitten lapsillesi, mitä lapset eivät voi syödä, ja otat oman siivusi kerjäämisistä?
Miehesi on aivan oikeassa, touhusi on naurettavaa. "Runsas" palkka: kolme munaa? MInä annan AINA kuusi kinderiä per virpoja. Huoh! EI jatkoon tällä kertaa, sori.
Yksi muna per vitsa. Turha opettaa lapsia mässäilemään liikaa. Ylipaino on suuri ongelma, samoin laiskuus joka on seurausta tuollaisesta hemmottelusta.
3, ihan olen itse maksanut munat. Tytöt vähän huono-osaisesta perheestä niin tiedän etteivät tosiaankaan niitä herkkuja usein saa ja minulle asiasta kertoneetkin.
App
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaanhimoinen av-mamma odottaa koska pallerot tulee kotiin virpomasta?
Kerrot sitten lapsillesi, mitä lapset eivät voi syödä, ja otat oman siivusi kerjäämisistä?
Väärin arvattu, täällä ei edes virvota, kuin vasta Pääsiäisenä.
Tytöt varmasti ilahtuivat, eikä kuuden munan ostosta kukaan köyhdy.
On tuo nyt vähän liikaa kyllä, mutta tokihan naapurintädin pitää päteä, että tästä talosta saa enemmän munaa kuin muualta ;)
Miksi sä teit aloituksen asiasta? Järkyttyikö sielusi kun miehesi kehtasi olla kanssasi eri mieltä? Pientä miellyttämishalu-ongelmaa sulla?
Vierailija kirjoitti:
Tytöt varmasti ilahtuivat, eikä kuuden munan ostosta kukaan köyhdy.
Totta. 6 KInder-mumaa maksaa noin 5 euroa, ei siitä kukaan köyhdy. Tosin miksi ei samantien antaisi kaikille lähiseudun lapsille viittä euroa vain siksi, että siitä ei rahat hupene.
Yhden munan per virpoja.