Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kukaan töitä kaupan alla keikkafirmojen kautta?

Vierailija
20.03.2016 |

Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni ja kokemukset on ihan hyviä ei mitään valittamista henk kohtaisesti

Vierailija
2/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alla? Siis esimerkiksi Siwan alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
4/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo edes laillista. Miten sinne edes mahtuu ja mitä siellä oikein tehdään?

Vierailija
5/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni tekee. Työnantaja ok, palkka maksetaan ajallaan, mutta kaupoissa suuria eroja. Joissakin keikkatyöläiselle ollaan todella töykeitä (siis vakihenkilökunta), joissakin taas oikein mukavia ja toivotaan, että keikkalainen tulisi jatkossakin. Asiakkaita on kuulemma laidasta laitaan; jotkut luonnehäiriöiset saattavat haukkua maan rakoon, mutta sitten on taas aivan mahtavia asiakkaitakin.

Vierailija
6/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo edes laillista. Miten sinne edes mahtuu ja mitä siellä oikein tehdään?

Jos siellä on sellainen maanalainen tunneliverkosto.

Vierailija
7/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep.

t. salaojittaja

Vierailija
8/8 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keikkafirman kautta kesätöissä. Aika ok, palkka tuli ajallaan ja kommunikointi piti hoitaa aina eka keikkafirman kautta ja sieltä soitettiin kauppaan, lomakkeita jouduin aina täyttämään yhden "liikaa" normityöläiseen verrattuna. Työyhteisössä mua ei otettu oikein kunnolla mukaan kun olin tavallaan ulkopuolinen. Olen kuullut myös todella huonoa samasta firmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi