Ovatko sinunkin eksäsi vannoneet, ettet tulisi KOSKAAN löytämään toista, joka rakastaisi sinua yhtä paljon kuin hän?
Kommentit (21)
Eli ap on sellainen, joka aina jättää ja jonka perään itketään.
Minkälaisten kanssa te seurustelette?!
Eipä ne ole koskaan edes vannoneet rakastavansa yleensäkään, ja mitä ilmeisimmin eivät olekaan rakastaneet.
Joo. Yks entinen poikaystävä sano kun vielä seurusteltiin, että jos se ei rakastais mua niin olisin yksin kun oon niin järkyttävän ruma ja kukaan muu ei koskaan vois rakastaa mua, koska oon niin ruma.
Mulla meni vuosia, ennen kuin aloin nähdä itsessäni mitään hyviä puolia.
On ja väitti vielä, että en tuu saamaan yhtä hyvää seksiä kenenkään kanssa. Yllättäen tuollainen on enemmän itsensä kehumista kuin rakkauden vannomista. Kas kummaa, löysin miehen joka rakastaa minua ehdoitta, arvostaa ja kunnioittaa ja seksi on aivan uskomattoman mahtavaa :) ei tarvi exää haikailla, sen kans seksi oli vain rynkytystä ja rakastanut hän ei koskaa minua
Kyllä on. Ja se on aika hupaisaa. Epätoivoinen yrittää ensin estää sillä eron ja sitten saada sulle paskan fiiliksen kostona. Raukka se on eikä minkään arvoinen tommonen tyyppi. :D
Kyllä. Löysinpä vaan silti. Exälläkin onneksi katkeruus loppui kun löysi vaimonsa.
Ei kun päinvastoin. Sanoi, ettei ikinä tule enää rakastamaan ketään muuta, jos hänet jätän. Sanansa kyllä pitikin, ei seurustellut edes kenenkään kanssa seuraavaan kymmeneen vuoteen ennen kuolemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten kanssa te seurustelette?!
Niin, siis eron yhteydessähän tämä epätoivon ele vasta esille tulee. :D
Narsistinen seksiin pakottava kontrollifriikki exäni sanoi, etten koskaan tule onnelliseksi, löydä ketään häntä parempaa ja muutenkin elämäni on ihan pilalla. Enpä voi sanoa, että ero olisi kaduttanut pätkääkään. Ja jos hän olisi sanonut, etten löydä ketään joka rakastaa minua niin paljon, olisin nauranut päin naamaa...
Käännetäänpä toisin päin: kuinka moni nainen on sanonut saman miehelle, joka on lähtenyt? Ei pidä tehdä miehestä aina pelleä, edes aaveella.
Vierailija kirjoitti:
Käännetäänpä toisin päin: kuinka moni nainen on sanonut saman miehelle, joka on lähtenyt? Ei pidä tehdä miehestä aina pelleä, edes aaveella.
Oliko tuo ap nainen siis...?
Ei, he ovat sanoneet etteivät koskaan tule rakastamaan ketään kuten mua
Olipa tämä ymmärretty negatiivisesti. Minulle tämä on sanottu, että joku toinen voi aina olla komeampi ja fiksumpi ja antaa parempaa seksiä, mutta koskaan ei kukaan tule rakastamaan niin paljon kuin hän. En todellakaan ajatellut sen tarkoittavan, että en olisi rakastamisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on ja että vastaajat ovat naisia. Mutta selvyyden vuoksi: kuinka moni nainen on sanonut saman miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on ja että vastaajat ovat naisia. Mutta selvyyden vuoksi: kuinka moni nainen on sanonut saman miehelle?
No onhan tuo erikoinen lausahdus kenen tahansa suusta. Olen nainen. Ei tulisi mieleenikään sanoa tai edes ajatella noin. Jos ei tämä suhde tunnu oikealta, löytyy varmaan joku, jonka kanssa onnistuu, jos sitä haluaa. Voisin kyllä loukkaantua eron yhteydessä, mutta olisinko ollut suhteessa ihmisen kanssa, jos ajattelisin, että on sen verran surkea partneri, ettei muille kelpais samalla lailla? En. Ja samaan aikaan väittäisin raksatavani? Aika ristiriitaista. Maailma on täynnä ihmisiä ja kaikki ihan erilaisia. Aika täynnä itseään täytyy olla, että ajattelee, ettei toinen voisi löytää ketään, joka rakastaisi yhtä paljon. Ja heikko hankalan tilanteen edessä myös, jos täytyy noin ilkeäksi alkaa.
Koska se on totta. Mä olen aina the number one