Haaveissa halinalle, mutta ei kai kukaan ilman seksiä
suostu suhteeseen, jossa olisi romantiikkaa ym?
Itse olen parisuhteessa jossa ei ole läheisyyttä ja sitä kaipaan.
Kommentit (7)
Tuollaista minäkin olen ollut vailla. Halaaminen, paijaaminen ja ystävällisyys on ihanaa. Mulla on aina välillä ääretön halipula.
Voisin suostuakin, jos voin lepuuttaa kivikovaa kulliani persekannikoittesi välissä lusikassa ja vedellä hitain pitkin vedoin, käykö?
Vierailija kirjoitti:
Voisin suostuakin, jos voin lepuuttaa kivikovaa kulliani persekannikoittesi välissä lusikassa ja vedellä hitain pitkin vedoin, käykö?
Ikävää, ettet kyennyt ymmärtämään alkuperäisen kirjoittajan tekstiä. Olen pahoillani heikosta älyllisestä tilanteestasi.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Aaaahhhgggrrr. Toi ois aivan täydellistä, sit laukeamishetkellä kääntyisit mahalleen niin, että pääsisi ampumaan pakaroille, selälle, niskaan ja siitä yli takana olevalle seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaahhhgggrrr. Toi ois aivan täydellistä, sit laukeamishetkellä kääntyisit mahalleen niin, että pääsisi ampumaan pakaroille, selälle, niskaan ja siitä yli takana olevalle seinälle.
Siis aloittaja kääntyisi.
Tapasin viime viikolla miehen joka ehdotti juuri tämmöistä halisuhdetta. Onnellinen olen.
Suostuisin, mutta en varatun naisen kanssa, koska siinä on suuri todennäköisyys saada musta silmä.