Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveissa halinalle, mutta ei kai kukaan ilman seksiä

Vierailija
18.03.2016 |

suostu suhteeseen, jossa olisi romantiikkaa ym?
Itse olen parisuhteessa jossa ei ole läheisyyttä ja sitä kaipaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, mutta en varatun naisen kanssa, koska siinä on suuri todennäköisyys saada musta silmä.

Vierailija
2/7 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista minäkin olen ollut vailla. Halaaminen, paijaaminen ja ystävällisyys on ihanaa. Mulla on aina välillä ääretön halipula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suostuakin, jos voin lepuuttaa kivikovaa kulliani persekannikoittesi välissä lusikassa ja vedellä hitain pitkin vedoin, käykö?

Vierailija
4/7 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin suostuakin, jos voin lepuuttaa kivikovaa kulliani persekannikoittesi välissä lusikassa ja vedellä hitain pitkin vedoin, käykö?

Ikävää, ettet kyennyt ymmärtämään alkuperäisen kirjoittajan tekstiä. Olen pahoillani heikosta älyllisestä tilanteestasi.

Ohis

Vierailija
5/7 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaahhhgggrrr. Toi ois aivan täydellistä, sit laukeamishetkellä kääntyisit mahalleen niin, että pääsisi ampumaan pakaroille, selälle, niskaan ja siitä yli takana olevalle seinälle.

Vierailija
6/7 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaahhhgggrrr. Toi ois aivan täydellistä, sit laukeamishetkellä kääntyisit mahalleen niin, että pääsisi ampumaan pakaroille, selälle, niskaan ja siitä yli takana olevalle seinälle.

Siis aloittaja kääntyisi.

Vierailija
7/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viime viikolla miehen joka ehdotti juuri tämmöistä halisuhdetta. Onnellinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi