Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mutterin ja ruuvin välinen suhde ok?

Vierailija
18.03.2016 |

mun mielest ei oo

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipä ei. Sopivat työstetysti toisilleen täydellisesti. Seksi voi olla myös mielenkiintoista, koska perille päästäkseen täytyy vähintään toisen pyöriä hurjasti monen monta kertaa.

Vierailija
2/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samaan standardiin ja sopivan kokoisia, niin kyllä. Mitään tuuma / DIN-sekasuhteita mä en hyväksy, siitä ei voi tulla kestävää liittoa. Puhumattakaan jostan musta räkärauta/haponkestävä -sekoituksista, puistattaa sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei se ole :( Ruuvi työntyy ja mutteriin työnnytään, eli ruuvi määrää tahdin. Tästä syystä mutteri on aina alisteisessa asemassa.

Vierailija
4/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ei se ole :( Ruuvi työntyy ja mutteriin työnnytään, eli ruuvi määrää tahdin. Tästä syystä mutteri on aina alisteisessa asemassa.

Ei se aina noin ole. Ainakin mun autossa rengasruuvit odottaa passiivisina että mutteri tulee ja ottaa silleen lujaa ja määrätietoisesti. Vielä kun pistää vähän voidetta väliin, tulee vahva, hyvä liitos jossa molemmat tekevät oman osuutensa, oman identiteettinsä säilyttäen mutta tiukassa symbioosissa.

Vierailija
5/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas te suvaitsemattomat ja ennakkoluuloiset unohdatte epätyypilliset suhteet kuten tiuhakierteet, vastakierteet tai useamman mutterin suhteet yhteen ja samaan pulttiin.

Miksei kukaan ikinä muista vastakierteitä. Pitäkää vastakierteiden asiaa esillä julkisuudessa ja muistakaa aina ottaa esimerkkeihin mukaan ainakin yksi vastakierre jotta ihmiset eivät unohda.

Vierailija
6/6 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruuvihan ei mutteria tarvitse, se voi työntyä vaikka puuhun tai alumiiniin. Välillä ruuvilla on kova seinä vastassa jollin on hyvä että reiässä on käynyt joku muu poraamassa etukäteen. Pultti on toista maata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi