Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis - miks vaan käppänät , pikkumiehet ja kaljut vonkaa!

Eikaikkioo
18.03.2016 |

Olen siis LUOMU tyyppisesti kaunis, eli en hutsahtava!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa edes Suomalaiset käppänät ja kaljut lähestyisivät, mutta olen oikea mutakuonomagneetti. Kaikki mustat ja arabit yrittelee, vaikka olen kohta keski-ikäinen. Ei kiinnosta.

Muakin lähestyy aina ulkomaalaiset, osittain muutkin mutta erityisesti turkkilaiset ja muut muslimit tai muslimialueilta olevat. Olen parikymppinen, tuskin ne ainakaan olettaa että mulla rahaa on.

Vierailija
22/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missämättäätosiaan kirjoitti:

No en oo tappi ja olen herttaisen näköinen sanoo kaikki ja olen hyväntahtoinen mutta äo on 142, karkottaako se sitten jotenkin? ap

Herttainen on synonyymi susirumalle kun ei halua loukata.

No huh, haluatpa väärin käsittääkin. Kaunis voi olla herttainen myös? Onko sulla jotain ns kaunista naista vastaan? Miksi näin? Ei kukaan voi ulkonäölleen mitään, ei siitä voi tuomita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinussa ei ole seksiä? Useimmitenhan miehet hakee baarista seksikumppaneita, joista ehkä saa parisuhteenkin, jos nainen on ns. "tyttöystävämateriaalia".

Vierailija
24/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää feikkikauniista naisista. Opettele meikkaamaan naamasi piiloon, hanki tekoripset ja hiustenpidennykset sun muut niin saat miehiä.

Vierailija
25/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joita tummat ja arabit lähestyy olette varmaan normaalia vaaleampia? Suomalaiset miehet tuntuu tykkäävän tekorusketuksesta ja kunnon meikkikasasta naisilla.

Vierailija
26/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden mielestä olette hyvä mätsi! On tutkittu, että rumimmilla miehillä on suurin vääristymä ajattelussa sen kohdalla, kuinka haluttavina kumppaneina erityisesti kauneimmat naiset heitä pitävät.

Olen samaa mieltä. Yllättävän usein ulkoisesti vähemmän vetovoimaiset miehet pitävät itseään komeina. No ei se mitään, että ei ole erityisen komea, koska en itse ainakaan aseta komeutta etusijalle miehen ominaisuuksissa, mutta on hassua, miten ihmiset joskus näkevät itsensä täysin eri lailla kuin muut.

On tutkittukin, että ihmiset pitävät itseään AINA keskimääräistä paremman näköisinä, mutta en tiedä korostuuko se jotenkin ns. vähemmän hyvännäköisillä (miehillä). 

Ei millään pahalla miehille eikä kellekään muullekaan.

Vierailija
27/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missämättäätosiaan kirjoitti:

No en oo tappi ja olen herttaisen näköinen sanoo kaikki ja olen hyväntahtoinen mutta äo on 142, karkottaako se sitten jotenkin? ap

Herttainen on synonyymi susirumalle kun ei halua loukata.

No huh, haluatpa väärin käsittääkin. Kaunis voi olla herttainen myös? Onko sulla jotain ns kaunista naista vastaan? Miksi näin? Ei kukaan voi ulkonäölleen mitään, ei siitä voi tuomita!

Ei ole mitään kauniita naisia vastaan, en minä muista välitäkään. Sinä ilmeisesti et kuitenkaan sellainen ole.

Vierailija
28/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käppänät ja pikkumiehet hylkäisin minäkin, mutta kaljuissa (oli sitten aito tai ajeltu) miehissä on ihan seksyjäkin. Ettet vain olisi liian kranttu?

Vierailija
29/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on yksi todella kaunis nuorehko nainen. Mutta ei hän koskaan valita, että vain sellaiset ja sellaiset miehet ovat hänestä kiinnostuneita, sillä hän kohtelee   ystävällisesti kaikkia miehiä,  mutta tarvittaessa myös sanoo mielipiteensä suoraan mutta ei tahdittomasti. Hänellä tuntuu olevan paljon ystäviä ja tuttavia. Minusta tällainen nainen on oikeasti kaunis.

Vierailija
30/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden mielestä olette hyvä mätsi! On tutkittu, että rumimmilla miehillä on suurin vääristymä ajattelussa sen kohdalla, kuinka haluttavina kumppaneina erityisesti kauneimmat naiset heitä pitävät.

Olen samaa mieltä. Yllättävän usein ulkoisesti vähemmän vetovoimaiset miehet pitävät itseään komeina. No ei se mitään, että ei ole erityisen komea, koska en itse ainakaan aseta komeutta etusijalle miehen ominaisuuksissa, mutta on hassua, miten ihmiset joskus näkevät itsensä täysin eri lailla kuin muut.

On tutkittukin, että ihmiset pitävät itseään AINA keskimääräistä paremman näköisinä, mutta en tiedä korostuuko se jotenkin ns. vähemmän hyvännäköisillä (miehillä). 

Ja niille itseään keskivertoa huonomman näköisenä ja ei haluttavana kumppanina itseään pitäville sitten riittä naisia? Tai sinä huolisit sellaisen?

Eivätköhän nämä miehet juuri luo  sitä mitä naiset tilaavat.

Vierailija
31/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiinnostuneita hyvä on vaikka kuinka mutta tarkoitin että ne käppänät yms ryntää siihen ekana erittäin agressiivisesti iskien ja huomaa että ne kivat ja oikeat sitten luovuttaa, ja tää tapahtuu lähes aina! Olen kuitenkin ystävällinen kaikille mutta harmittaa! Harmittaa että nää käppänät siinä tyrkkyrintamassa, aargh! Eikä auta vaikka käännän selän ja sanon että hei ei kiinnosta, mitä yritän välttää etten olisi tylykään! Kuka noille on antanut luvan tulla noin vaan juttelemaan edes? Vissiin ne oikeat sitten katselevat että jaahas tuommonen nainen, en tiiä! Mutta nämä pilaavat kyllä mahikseni!

Vierailija
32/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskalla lähestyä sinua. Onko olemuksesi myös ylväs, sekin vaikuttaa, ajattelevat että hui kauhistus mikä tuo on.

Itse olen näin suomalaiseksi ollut varsinkin nuorempana kuulemani mukaan huomiota herättävän kaunis, mutta yleensä juopot vanhat käppyrät on koittaneet iskeä..

No.. Nyt olen kaukosuhteessa hyvin komean ulkomaalaisen miehen kanssa..

Vierailija
33/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissäni on yksi todella kaunis nuorehko nainen. Mutta ei hän koskaan valita, että vain sellaiset ja sellaiset miehet ovat hänestä kiinnostuneita, sillä hän kohtelee   ystävällisesti kaikkia miehiä,  mutta tarvittaessa myös sanoo mielipiteensä suoraan mutta ei tahdittomasti. Hänellä tuntuu olevan paljon ystäviä ja tuttavia. Minusta tällainen nainen on oikeasti kaunis.

Mistä ihmeestä päättelit ettei minulla olisi ystäviä ja tuttavia? Mutta tarkoitinkin sitä elämänkumppaniainesta.

Vierailija
34/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin helpolta nakilta, että meilläkin on mahdollisuuksia. Komeat miehet saavat parempaakin.

T. Vanha, pieni käppänä.

Vierailija
35/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat niin helpolta nakilta, että meilläkin on mahdollisuuksia. Komeat miehet saavat parempaakin.

T. Vanha, pieni käppänä.

No en todellakaan vaikuta tai ole. Sitä ihmettelen että kerta ystävällinenkään suoraan sanominen ei saa perääntymään niin sitä kyllä vähän miettii mihin torjumisasteeseen ne on sitten niinkuin tottuneita! Kyllä normaali ihminen pyytää anteeksi jos tungettelee?

Vierailija
36/36 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti rumat miehet pitävät itseään komeampina ja komeat rumempina kuin ovat. Se on outoa. Esim oma mieheni on miedmalli ja paljon tasokkaampi kuin mä. Hän kysyy usein huolestuneena, että onko lijonuy mun mielestä tai onko vielä tarpeeksi hyvännäköinen jne. Epävarma ulkonäöstään ihan kuin naiset! Ja on siis niin komea, että meinaan aina suunnilleen pyörtyä, kun katson häntä. Mä sius olen ihan tavisnainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi