Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi niin ihana löytää joku itseni kaltainen ujohko ja nätti nainen parisuhteeseen.. harmi vaan näitäkin naisia kiinnostaa vain kännissä ähkivät jännämiehet =(

Vierailija
18.03.2016 |

Ei ole meillä hiljaisilla miehillä vientiä parisuhdemarkkinoilla =(

M24

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Masentavia nämä viikonloput

M28

Vierailija
2/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tällaisen naisen kaupasta. Asiakkaita olimme molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jännämies sentään. Moni ujo nainen on yksin.

Vierailija
4/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
5/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette hiljaisia ja ujoja. Oma vika. Ja miettikää millaista teillä olisi sen uhon naisenne kanssa. Kumpikaan ei saisi juttua luistamaan ja kauheesti jännittäs.

Vierailija
6/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaisi käydä juttelemassa ammattiauttajan kanssa jännämies-fiksaatiostanne.

Vierailija
7/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti ja ujohko, entä oletko itse komea? Muidenkin siis kuin itsesi ja äitisi mielestä. On ujoja naisia joille kelpaa kyllä ihan muutkin kuin "jännämiehet" mutta mitä teet itse sen eteen, että tutustuisit näihin naisiin? Vai katseletko itse vain "jännänaisia" eli niitä kaikkein kauniimpia, jotka myös kohtelevat kumppaniaan kuin hikisukkaa?

Vierailija
8/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin mutta sellaisen miehen:)! Vaan en löydä! Missä te ootte!?

Vierailija
9/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpiset omiasi! Ei ole yhtä miestyyppiä, joka kelpaa. Toki riippuu myös persoonasta. Kun ei kaikki tykkää kaikista. Itse olen aina pitänyt hiljaisista miehistä, joiden kanssa on hauskaa ja joilla on hyvä huumorintaju. Olen itse puhelias.

Vierailija
10/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin mee. Mä oon nätti. Ujot miehet on söpöjä. En tykkää kännikaloista enkä itseään täynnä olevista miehistä. Missä ujot vois kohdata? Onko jotain deittipalstaa, jossa vois rohkeasti kirjoittaa olevansa ujo. Tartteeko kaikkien olla ekstroverttejä?

Vierailija
11/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuskin korjaantuu voivottelemalla täällä. Minunkin piti ihan itse tehdä asialle jotain.

T. Ei-niin-ujo-enää-nykyään

Vierailija
12/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kannattaisi käydä juttelemassa ammattiauttajan kanssa jännämies-fiksaatiostanne.

Ensisijaisesti juttelisin masennuksestani, mutta kun siihenkään ei saa aikoja

Vierailija
13/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostavat vain Renne Korpelan näköiset lihaksikkaat ja tatuoidut panomiehet, jotka pyörittävät panorinkia. Mikäli asiasta mainitsee ääneen, niin mies leimataan lassukaksi.

Vierailija
14/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ensin huolta itsestäsi.

Vierailija
15/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoissa miehissä on monesti se ongelma, että nainen voi yrittää kyllä miestä, mutta mies ei saa toimeksi vastata tai tulla yhtään vastaan vaikka mahdollisesti olisikin kiinnostunut.. Tällöin nainen kyllästyy ja siirtyy eteenpäin. Sama tietenkin toimii toisinkin päin.

Vierailija
16/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ei sovi toisen ujon kanssa yhteen, kun molemmat ujostelee. Aina tarvitaan aloitteentekijä. Minun vanhempani ovat molemmat hiukan ujoja. Olivat katselleet toisiaan kaksi vuotta, kunnes isä vetäisi perskännit ja rohkaistui hakemaan äitiä tanssimaan. Sitten oli juttu luistanut. Äiti oli säälinyt humalaista ukkoa niin paljon, että lupautui samaan tanssipaikkaan seuraavallakin viikolla. Äiti on aikuisena päässyt vähän ujoudestaan, mutta isä on täysin tuppisuu vieraassa seurassa edelleen.

Vierailija
17/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaikeeta jos kumpikaan ei tee aloitetta.

Vierailija
18/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette hiljaisia ja ujoja. Oma vika. Ja miettikää millaista teillä olisi sen uhon naisenne kanssa. Kumpikaan ei saisi juttua luistamaan ja kauheesti jännittäs.

Ujolla naisella on ujoon mieheen verrattuna se ero että hän pääsee kuitenkin panemaan jännämiehien ja alfojen kanssa... Miehellä ei mitään toivoa.

Vierailija
19/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi teidän jutut nyt varsinaisesti hurmaavia oo, että jos aloitatte vaikka niistä?

Vierailija
20/60 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noi teidän jutut nyt varsinaisesti hurmaavia oo, että jos aloitatte vaikka niistä?

"Moro, miten menee?"

Mitä vikaa tuossa on ja miten parantaisit?