Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahoinvointi vihreän teen juomisesta?

Vierailija
18.03.2016 |

Onko muille tullut? Sellainen vähän kuvottava olo, ei okseta mutta melkein. Mistä voi johtua? Voiko teelle olla allerginen? Juon päivittäin teetä enkä haluaisi lopettaa… Eikä tällaista ole ennen ollut, vasta viime aikoina.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana. Teen inhoaminen menee ohi noin 10 kuukaudessa, ole huoleti.

Vierailija
2/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teelaaduista (musta ja vihreä) minulle on tullut aina paha olo jos olen juonut liian nopeassa tahdissa, esim. mukin alle 10 minuutissa. Syytä en tiedä mistä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuosta ennenkin. Kuukkeloimalla löytyy tästä artikkeleita, mutta äkkiseltään ei löydy selitystä. Kokeile vaihtaa toiseen vihreään teelaatuun.

Vierailija
4/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Olen pari kertaa oksentanutkin. Se olo on ihan kamala.

Vierailija
5/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi teen ystävä. Juon pääasiassa vihreää teetä, josta ei mitään oireita. Sen sijaan valkoista teetä kerran juotuani tuli pahoinvointikohtaus. Meni ohi oksentamisen jälkeen. Kyseistä teetä en olekaan toistamiseen juonut.

Vierailija
6/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kuvottava ja vähän huimaava olo vihreän teen juomisesta. Olen juonut sitä vain ystävän luona kyläillessä, muita juomia ja syömisiä en nauttinut.

Syytä en myöskään tiedä, täytyy tutkailla asiaa ja pakko välttää sen juontia, sen verran heikotti.

Vierailija
7/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on noin tapahtunut joskus aamulla, jos olen juonut teetä tyhjään vatsaan.  Kaksi kertaa olen oksentanutkin sen takia.

Nykyään juon teetä (kaikenlaisia laatuja) vain iltapäivällä tai illalla ja niin, etten ole monta tuntia ollut syömättä.

Vierailija
8/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee huono olo, jos juon teetä tyhjään mahaan. Teefriikki ystäväni selitti joskus jotenkin niin, että teen ainesosat vaikuttavat puhdistavalla tavalla kehon kuona-aineisiin, ja mitä enemmän kuonaa, niin sen voimakkaampi pahoinvointi. Voi olla, että selitän väärin, mutta noin sen suurin piirtein käsitin. :D Eli ei tyhjään mahaan teetä.

Vierailija
9/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreässä teessä on kofeiinia ja muita aineita. kaipa niistä voi pahoinvointia tulla.

vihreä tee kapselista o joskus tullut paha olo ja vatsa sekaisin

Vierailija
10/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös aiemmin teestä(mustastakin) tuollainen pahoinvointikohtaus, enkä sitten yrittänyt enää juoda sitä. 

Vierailija
11/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista, että on näinkin yleistä. Tuntuu, ettei tästä juurikaan puhuta.

(7)

Vierailija
12/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään mahaan juodessa tulee paha olo, en ole pitänyt tätä niin isona ongelmana että siitä tarvitsisi nostaa haloo, vaan olen vaan sitten välittänyt teenjuontia tyhjään mahaan...