Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko puhuneet mitä ja miten 13-15v pojillenne seksistä ja ehkäisystä?

Vierailija
18.03.2016 |

Aivan järkyttävää kun lehdessä 14v iässä isäksi tulleen tarina.

Kun ajattelen omaa 14v poikaani isänä tai edes seksiä harrastamassa niin ei hyvää päivää, ei ikinä! Ja en siis ns moiti poikaani vaan totean vain, että 14v on ihan lapsi ja niin kuuluu ollakin, munakarvoineen päivineen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut että sinähän et seksiä saa.ja joudut vain maksumieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen sanonut että sinähän et seksiä saa.ja joudut vain maksumieheksi.

Huoh.

ap

Vierailija
4/4 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilanteen mukaan. 13v:ma enemmän vielä siitä ettei ole kiirettä harrastaa seksiä ja muistuttanut ehkäisystä, sekä siitä että seksissä on aina mahdollista tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Mutta yritin erityisesti korostaa henkistä puolta ja sitä että kumpikin haluaa ja kokee olevansa valmis, sekä ettei seksiin ole kiire. Lisäksi juttelin että seksi ei oo kerskumisen aihe ja kavereiden juttuihin ei oo aina luottamista.

Sitten 15v:ma samaiselle pojalleni juttelin edelleen ettei seksillä ole kiire edes seurustelusuhteessa. Kerroin että annamme aina rahaa kondomeihin (kaverilla ainainen rahapula), sekä muistutin että kondomi suojaa sukupuolitaudeilta, sekä ettei voi luottaa aina tyttöjen sanomisiin ehkäisystä. Muistutin että pillerit oikein otettunakaan eivät ole kovin varmoja ja kerroin vielä esimerkinkin. Ehdotin että jos seksiä harrastetaan niin ehkäisynä olisi hyvä olla tuplaehkäisy, eli kondomin lisäksi vaikka ne pillerit.

Poika on aloittanut seksin ja yhdynnät tyttökaverin kanssa 15v:na vaikka toivoin että olisi odottanut sen "lain" määrittelemään 16v:ksi tai myöhemmäksikin. Minusta oli aikasen nuori ja on kyllä edelleen 16v:nakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi