Tuntuu, että saan aina tosi vähän vastauksia ketjuihin.
Tai jos kommentoin johonkin ketjuun, niin sen jälkeen siihen ei tule enää kommentteja.
Kommentit (16)
No mitä olet kysellyt? Jos ne aiheet ei vaan kiinnostaa niin montaa ihmistä kun jotkin toiset aiheet.
Provoat liian vähän tai kiinnostuksenkohteesi eroavat yleisistä, esim. postimerkkeily tms. Ensi kerralla aloitus muotoon NUOLAISIN JUURI TAKAPUOLTA ja jopa postimerkkiketjusi saa enemmän vastauksia.
Tässäkin aloituksessa sulla oli ap piste perässä, siis loppu. Missä oli ????!!!?! Ja ----
Vierailija kirjoitti:
Olet ketjuntappaja-ainesta :)
Niin taidan olla. Monesti just esim. joku Pipsa, läskit vs. laihat tai Axl-ketjun liekki sammuu mun kommenttien jälkeen.
Hei ap, täällä toinen ketjuntappaja! Kyseessä on vaistomainen laumailmiö; erikoisempi tai älykkäämpi vastaaja suljetaan joukon ulkopuolelle, aivan kuten koulussa. Kiusaajat kokoontuvat sinne, missä joku erottuu joukosta.
Mulla on tapana kirjottaa tyhjentävästi ja siten tappaa kaikki ketjut, ja sit istun ihmettelemässä kun on niin tylsää ja hiljaista eikä kukaan vastaa, hianoo.
Jos te vaan teette liian hyviä summauksia? Ootte niinkun se tyyppi palsussa joka toteaa tehdyt päätökset ja sit kaikki nousee kahville.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin aloituksessa sulla oli ap piste perässä, siis loppu. Missä oli ????!!!?! Ja ----
En tajunnut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis noita viivoja...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, täällä toinen ketjuntappaja! Kyseessä on vaistomainen laumailmiö; erikoisempi tai älykkäämpi vastaaja suljetaan joukon ulkopuolelle, aivan kuten koulussa. Kiusaajat kokoontuvat sinne, missä joku erottuu joukosta.
En tiedä.. Olen kai sitten jotenkin outo.
Ap
Haha, mulla ihan sama! En kirjottele usein, mut jos, niin vastauksia ei tule enää. Paitsi muutama alapeukku vaikka kirjotus olis hyvin neutraali. Pitäs varmaan osata provota, tulis enemmän alapeukkua mut kans keskustelua.
Yleensä vaan tulee vastattua asiallisiin aiheisiin jotka on muutenkin vähän tylsähköjä, kiinnostaa vaan syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taidan olla. Monesti just esim. joku Pipsa, läskit vs. laihat tai Axl-ketjun liekki sammuu mun kommenttien jälkeen.
No sittenhän olet juuri hyvä.
Vielä kun osaisit taikoa palstan sellaiseksi että uusien pipsa, läskilaiha äksöl ketjujen tulokin sammuisi kokonaan.
Osaisitko sammuttaa myös kaikki nimi ketjut.
Ja miesviha länkytykset.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tosi ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän olet juuri hyvä.
Vielä kun osaisit taikoa palstan sellaiseksi että uusien pipsa, läskilaiha äksöl ketjujen tulokin sammuisi kokonaan.
Osaisitko sammuttaa myös kaikki nimi ketjut.
Ja miesviha länkytykset.
Palstan loppu olisi se. :D
Montaa vastausta odottelet aina?
Tee joku äksl avaus.
Älä kirjoita tyhjentävästi vaan provosoi.