"En tunne fyysistä vetoa sinua kohtaan,
vaikka olet kaunis ja pidän sinusta." Aika satuttava kommentti mieheltä, johon ihastuin. Olen hoikka, liikunnallinen, kauniiksi sanottu. Onko todellakin niin, että se kuuluisa kemia on nimenomaan fyysistä "kemiallista" kohtaamista, ei henkistä? Toisaalta hyvä, ettei mitään ehtinyt tapahtuakaan.
Kommentit (17)
Tiedän tunteen, jotenkin iskee katkeruus jos kehutaan mutta samalla "lytätään." Vaikka eihän se oikeasti ole tahdon asia, kyllä minäkin osaan sanoa onko mies yleisesti komea vai ei, mutta läheskään kaikkiin en tunne vetoa. Ja esimerkiksi urheilullisuus on asia, joka "totta kai sytyttää kaikki" mutta en minä ainakaan kuolaa mitään kivikovaa lihaskroppaa vaan ihan tavallista normaalia vartaloa.
Varmaankin juuri tuo kuuluisa kemia puuttui. Henkisesti kohtasimme ja miehen mielestä fyysistä kipinää vaan ei tullut. Tottahan vaistosin sen, mutta oli vaikea myöntää.
Älä huoli.
Itsetuntosi koki nyt kolauksen, mutta kyllä se siitä.
Pelkkä kauneus ei riitä siihen että ihastuu.
Ulkonäkökeskeisen ihmisen voi olla vaikea ymmärtää, että ulkonäkö ei ole kaikille se mihin ihastutaan ja rakastutaan...
Ei paljon parempi sekään ollut kun sanottiin et oot niin haluttava, on niin helppo olla, mut en vaan nää meitä pidemmässä suhteessa. Mut vähän sen jälkeen tapasinkin aviomieheni ja nyt on oltu vuosia ja vuosia onnellisia yhdessä, kaikin tavoin. Tyyppi ei vaan ollut sulle oikea ja elämällä on muuta tuloillaan!
Ei niin. Se että toinen ihminen vetää puoleensa kuin magneetti on jotakin tahdosta riippumatonta. Ulkonäkö ei sitä ratkaisen . Se on jokin juttu ja jos se on molemmin puolista sen tuntee kyllä.
Minulle on tapahtunut nyt niin . Mies ei ole komea eikä ollut tarkoitus ihastua mutta näin vain kävi vaikka kuinka yritin panna hanttiin kun olemme varattuja keski-ikäisiä.
Olet kaunis, mutta mies pitää enemmän blondeista/bruneteista/lyhyistä...
Mielestäni on outoa, jos mies ei ole seksistä kiinnostunut, jos sitä on tarjolla. Ja etenkin kauniin naisen kanssa ja jos nainen haluaa. Tai sitten nainen ei olekaan hänestä kaunis, kunhan vaan puhuu lämpimikseen.
Minusta tuo kuulostaa tekosyyltä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on outoa, jos mies ei ole seksistä kiinnostunut, jos sitä on tarjolla. Ja etenkin kauniin naisen kanssa ja jos nainen haluaa. Tai sitten nainen ei olekaan hänestä kaunis, kunhan vaan puhuu lämpimikseen.
Sinun mielipiteet tiedetään, ne hautuu mökkihöperyydessä muusta maailmasta irrallisina. Next.
Mies on aseksuaali tai traumapersoona.
Mulla on ihan huikea kemia erään 165 cm pitkän ja laihan jäbän kanssa, kun taas pari mallia ei ole sytyttänyt, vaikka olen heidän ulkonäköään kuolannut. Panin kyllä pari kertaa puutteessa, mutta lopetin yhteydenpidon melko pian. Luonteestakaan se ei oo mulla kiinni, koska oon ollut seksisuhteessa yhden hyvännäköisen idiootin kanssa. Kai ne on ne feromonit
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa tekosyyltä.
Se vetovoima on jotain toista naista kohtaan.
Kyllä hetero nousee naisen kuin naisen päälle jos tarjolla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Se että toinen ihminen vetää puoleensa kuin magneetti on jotakin tahdosta riippumatonta. Ulkonäkö ei sitä ratkaisen . Se on jokin juttu ja jos se on molemmin puolista sen tuntee kyllä.
Minulle on tapahtunut nyt niin . Mies ei ole komea eikä ollut tarkoitus ihastua mutta näin vain kävi vaikka kuinka yritin panna hanttiin kun olemme varattuja keski-ikäisiä.
Minullekin on käynyt näin. Olen kolmekymppinen varattu perheenäiti. Ennen en tiennyt mitä kemia tarkoittaa...
Parin löytää hajun perusteella, siis feromonien sopivuudella.
Ei se hyvä ulkonäkö kaikkea merkitse. Joskus se kauniskaan ihminen ei tee mitään vaikutusta.
Ei sinussa varmaan mitään vikaa ole, mutta kemianne eivät vain kohdanneet. Ihastuminen on suurelta osin fysiologinen asia, joka tapahtuu tahtomatta.