***Ensikoiden sunnuntai***
Kommentit (8)
Otetaanpas uusiksi ;)
Ajattelinpas kurkistaa mitä teille kuuluu?
Minä katsoin sen dokumentin ja märsäsin aivan hirveesti.. Nyt sitä tajuaa kuinka onnekas sitä itse onkaan!
Oon kattonu melkeen kaikki ne nelosen dokumentitkin ja osa on ollut kyllä aika surullisia.. etenkin se missä todella pieniä keskosia pelastettiin!
Ystäväni on sairastanut syövän eikä varmuutta ole saako hän lapsia.. Minä olen lupautunut " sijaisäidiksi" hänelle!
Lupauksen tein jo sillon kun hän sairastui eikä vielä itse asiaa edes ajatellut.. Nyt hän on onnellinen meidän puolesta ja toivoo itse pystyvänsä tulemaan raskaaksi ja jos ei niin ainakin toinen meistä siihen pystyy :)
Minä vietin eilen 21v. synttäreitä :) Anoppi kävi kylässä ja toi aivan ihanan kukka asetelman! Illalla mies vei minut ulos syömään :) Oli oikein ihana päivä.. Tänään lähdetään vanhempieni luona käymään ja äiti on sinnekkin kakun väsännyt! Soitin parille kaverille kotikonnuille että tulee käymään siellä kans.. Mukavaa nähdä heitäkin pitkästä aikaa!
Mutta nyt täytyy sännätä pyykkivuoren kimppuun..
Oikein paljon plussatuulia teille kaikille :)
Niamey ja pikkunen 16+2
Terve kaikille!
Oma napa: turhaan huolehdin niistä myöhäisistä menkoista, kun nythän ne putkahtivat - kun ollaan lähdössä " lemmenristeilylle" Tukholmaan! Olen puolileikillään kaikille sanonut, että menkat on siksi myöhässä, kun kierto ei olisi muuten osunut Tukholmaan. Näköjään se olikin totta! On muuten kolmas kerta vuoden sisään, kun käydään Tukholmassa - ja joka kerralla täti on tullut juuri silloin kylään (riippumatta siitä, missä vaiheessa kierto on minipillereiden kanssa ollut). Joku on langettanut kirouksen mun ylle, selvästikin.
Että pupuilut jäi siihen. Jos täti kerta oli jo lähes kolme viikkoa myöhässä, miksei se voinut odottaa vielä viikon?!
Mutta tuo olikin varmaan viimeinen " keinotekoinen" täti. Seuraava pitäisikin olla jo luomu, koska liuskassa parikymmentä pilleriä jäljellä.
Oletteko te jo aivan kyllästyneet olympialaisiin? Itseäni ärsyttää, kun äijä tuijottaa kaiken maailman curlingia ja kelkkaisua telkkarista kaiken vapaa-aikansa. Eurosport näyttää valitettavasti 24h/vrk jotain ohjelmaa sieltä, koostetta öisin ja kisoja päivisin. Sohva ja kaukosäädin on nyt miehelle tärkeämmät kuin oma tyttöystävä. Onneksi ei ole vielä yritys päällä, niin ei ainakaan sen takia joudu turhautumaan!
Mutta Tukholma kutsuu..
Huomenta enska ystäväni. Kyllä, heräsin just ;) Ei vanha jaksa enää tuollaista armotonta aamuun asti bailaamista joten tämä päivä menee sitten ihan hunningolle. Oltiin eilen vähän viihteellä ja hurahti pitkälle tämän päivän puolelle. Tai no, kivaahan se on tuo sohvan pohjalla makaaminenkin näin sunnuntaisin :) Mutta olipahan kivaa eikä tullut murehdittua ovuloimattomuutta tai muutakaan.
Kiitos Diotima vastauksestasi, ei mullakaan vielä ole varma se pco diagnoosi kun sitä ei tehnyt gyne vaan yleislääkäri. Nyt mietitään, että odotetaanko se 2-3 kk että päästään julkisella hoitoihin ja jatkotutkimuksiin vaiko mennäänkö yksityiselle. Nyt on ollut jotenkin niin hässäkkää töissä ettei ole edes sitä ehtinyt pohtimaan.
Joo, mooli. Täällä meitä ¿vanhoja¿ pyörii vielä, ei anneta periksi. Kyllä se Naksukin sieltä meidän seuraan vielä palaa kun sillä tulee meitä niin ikävä.
hoyt: kuinka jännittävää. Riennä sitten kertomaan mitä uusi testi näyttää!! Ja Masu, peukkuja siihen että tästä kierrosta tärppää punaviinin voimalla :) Ja Amylle piinailuun ++++pölyä :)
Muillekin enskoille oikein hyvää sunnuntaipäivää,
Sohvaperuna-Afternoon
Mukavaa sunnuntai iltapäivää kaikille enkoille.
Hunningolle tää minunkin sunnuntai menee. Päästiin pitkästä aikaa parhaan ystäväni kanssa viihteelle ja aamuun astiha se venyi! Nyt sitten sohvalla maataa ja olympialaisia katsotaan. Minusta toi gurlingi oli aika mielenkiintoista kun äsken sitä seurailin..
Omaa napaan ei mitään erikoista kp 7/28 tai katsotaan nyt pysyykö toisetkin luomu menkat vielä aikataulussa. Ovis taitaa mennä tästä kierrosta sivusuun koska joudun olemaan vielä ensiviikon reissuhommissa, tylsää =(
Illemmalla menään nostattamaan vauvakuumetta huipuunsa. Olisi tarkoitus ihailla kaverin n.2kk:ta vanha poika ja vielä kälyn ultrakuvia pitäisi katsella. Siten pitäisi olla ratkeamatta innosta, koska ei olla näistä vauva suunnitelmista kenellekään mitään puhuttu!
Ei tässä tämän kummallisempia kuin hurjasti ++++ pölyä kaikille!
-hapö-
Se eilinen lasillinen punkkua kyllä alkoi väsyttämään, koska nukahdin jo ennen kymmentä. Eipä tuo haittaa, koska se tarkoittaa sitä, että heräsin klo 6.50 pirteänä. Olen makoillut kuitenkin sängyssä ja lukenut kirjan loppuun ja sen jälkeen avasin telkkarin ja aloin neulomaan sellasta suloista neuletta kokoa 60 cm. Kumpa sitä saisi sitten käyttää ensi talvena omalle suloiselle vauvalle!!
Jos mulle se täti tulee kylään, niin voitte olla varmoja siitä, että romahdan täysin. Nyt kun tietää milloin oli ovis ja tuli pupuiltua oikeaan aikaan ja kaikki muutkin poppakonstit on käytetty tähän kiertoon ja jos se täti tulee niin en tiedä minkälaiseen masennukseen vajoan. Huh ottaapa tämä kuumeilu koville. En olis ikinä uskonut että tämä olis näin rankkaa henkisesti ja fyysisesti!
Hieman outoa tässä on se, että rinnat on jo toista päivää arat. Mulla on yleensä rinnat kipeytynyt pari päivää ennen tätiä, mutta kun nyt on kp 18/25-31. Tuo kierto on ollut aika lailla tuon 28 päivää jo monta kuukautta, joten siis ehkäpä tämäkin, ellei se akka tajua pysyä poissa mun lähettyviltä!!!
Kandivaiheelle mukavaa risteilyä tädistä huolimatta!!
Mun mies ei katso olympialaisia, mutta ei se muutenkaan katsele mitään jääkiekkoa tai fudista tai muuta sellaista mitä muut " normaalit" miehet katsoo. Mun mies taitaa katsoa tätä tietokoneen ruutua samalla lailla kun muut katselee urheilua. Paitsi hän kyllä hiukan innostui curlingista ja sanoi, että pitäisikö alkaa harrastaa!!
Mies tulee parin tunnin päästä kotiin ja odotan sitä innolla. Ja sitten me mennään ostaa sitä roskaruokaa mitä en eilen hakenut. Loppuilta olenkin sitten vaan miehen kainalossa! En edes muista milloin viimeksi olen ollut koko viikonlopun yksin. Siitä on aikaa ja onneksi on, sillä ei tämä nyt niin kauhean kivaa ollut! Aika yksinäistä.... =)
Plussaillaan
+++++
Moikkelis!
Kandivaiheelle: mun miekkonen on iha samalainen noitten olympialaisten suhteen...pitää koko ajan kattoon jotain...tulee oikeesti korvista ulos kohta!! Ja annas olla kun Suomen jäkismatsi tulee, sit ei oo kakeen koskemista ja mies ei näe eikä kuule mitäään....;) Ja kun Suomi tekee maalin, varmaan rappukäytävään asti kuuluu huuto...;)!
Omaa napaa sen verran että täti tuli sitten tänään kylään oikeen ryminällä...Ei ollu kovin miellyttävä herätys kun melkein lakanoille oli menny...noh, positiivista tässä on se että nyt kierto on tasoittunut 30 päivään, kun se viimeksi oli siis 38!! JEE! Nyt kun se pysyis noissa lukemissa, ois helpompi arvailla sitä oviksen ajankohtaa!
Onx kukaan plussannu? Oon ollu vähän pimennossa...kertokaa!! Paaaljon ++++++ säteitä nyt kaikille ja uusia yrityksiä kehiin!! Toiv. päästäis jo pian tuonne odotuspuolell, eix vaa!
Oli puhetta miehistä ja olympialaisten seuraamisesta. Meillä ei oo ees telkkaria. Ei kumpaakaan kiinnosta sen laatikon kattominen. Minä oon ollu jo keväällä kaks vuotta seuraamatta mitään ohjelmaa tai sarjaa. Jouluna katoin sen 45 minuuttia ohjelman, jossa oli aiheena Vuosi Tsunamista. Tänään kuulin ensimmäisen kerran selostusta Torinosta radion kautta. Mediapimennossa elelen. Internet on ainut, mistä tietoa ja ajankohtaisia asioita imen. Lehtiäkään ei meille tule. Sitten kun tulee jonkinmoista kanava- ja lupamaksu-uudistusta, ni voin harkita television hankkimista takaisin. Mutta en rupee maksamaan siitä kaikesta sonnasta ja uusinnoista, mitä siitä tuutista tulee. Haluaisin toki maksaa siitä, mutta kattosin vaan valikoidusti niitä, mitkä kiinnostaa ja harva jenkkisarja tai salkkarit kiinnostaa. Salkkareita katoin niitten ensimmäiset kolme vuotta ehkä, mutta sitten se loppu, kun tuumin, että minähän en paria sataa euroa vuodessa tästä riippuvuudesta maksa.
Jaa miten tää liitty ensimmäisestä lapsesta haaveiluun.. Ei juuri mitenkään;) On niin tylsää täällä ootella niitä kurjia menkkoja, jotka ei tule. Tiistaina vietän satapäiväisiä. Tänään siis kp98.
Huomenna haen rahapäivän kunniaksi Terot apteekista.
[color=DarkGreen]Pääsin taas vaihteeksi aloittamaan uuden pinon. Eiliseenkin näytti sitten tulleen ihan mukavasti juttuja, hyvä niin. Itse nukahdin eilen kesken illan jääkiekkomatsin, joten nyt sitten ollaan aamuvirkkuja.
Mooli, teidän adoptioprosessi kuullostaa hienolta. Teette todella hienon teon. Itse olen josjus ajatellut samaa, mutta en ole kysellyt mikä olisi miehen kanta. Täytyypä kysellä, jos ei omaa nyyttiä ala kuulua.
Onnea Masu ovisplussasta! Toivottavasti punkut auttaa. Itsekin sitä kokeilin ja loppuviikolla sitten nähdään, oliko hyötyä.
Hoyt, toivottavasti viiva vahvistuu ja jo nyt varovaista onittelua!
Katsoikos kukaan viikolla kun tuli Yle Teemalta sellaista Brittidokumentti kuin toivotut lapset? Oli aika koskettavaa tarinaa pariskunnista, jotka eivät saaneet omaa lasta ja jotka sitten yrittivät onnistua sijaissynnyttäjän avustuksella. Toiselle parille se onnistui, mutta toiselle ei sekään. He päätyivät adoptioon. Aika huikea juttu se sijaissynnytys. Siinä synnyttäjä oli synnyttänyt useammankin lapsen muille. Toki hänellä oli omiakin lapsia, mutta silti - Uskomatonta ja hienoa!
Omaa napaa sen verran, että lämmöt edelleen korkealla, sellaiset reilun puoli astetta normaalia ylempänä ja rinnat ehkä hiukan arat(tosin olen niitä kokeillut niin ahkerasti, että saattavat olla kipeytyneet siitä =D)
Josko tästä lähtisi keittelemään kahvia ja herättelemään murua. Positiivista sunnuntaita kaikille!
Terkuin, Amy kp 31/29-33(?)[/color]