Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan " siveellinen" elämä, hah!

Vierailija
19.02.2006 |

Säälittävä tyyppi eräs tuttu jonka tiedän. Hän eli monta vuotta erään miehen kanssa avoliitossa ja kihloissakin, lisäksi tällä tuttavallla oli takanaan jo ennestään paljon irtosuhteita. Sitten hän petti ja jätti kihlattunsa törkeästi toisen miehen takia, jonka kanssa hän eli myös avioliitonomaisessa suhteessa, eivät tosin menneet kihloihin. Tätäkin hän sitten petti taas uuden miehen kanssa, joka sitten osoittautuikin " kunnolliseksi" mieheksi, jolla oli hyvin perinteiset arvot.

No, tämä tuttava sitten päätti vetää oikein kunnon u-käännöksen elämässään ja heittäytyi " uusneitsyeksi" . Tapailivat miehen kanssa kahviloissa puolen vuoden päivät, eivät muuta kuin halailivat. Koko ajan tämä tuttava uskotteli tälle miehelle, että hän on " kunnon" nainen, jolla ei juuri mitään suhteita aikaisemmin ole ollut. Sitten he menivät yhtäkkiä naimisiin! Ja huom! ilman mitään yhteenmuuttamista, kihlausta tai muutakaan - ja ilman seksiä (tuttava on jaksanut asiaa mainostaa tuhat ja yksi kertaa). Sitten he muuttivat avioliiton jälkeen yhteen ja harrastivat hääyönä seksiä ekan kerran.

Muuten ihan jees, mutta tämä koko show on yhtä fuulaa ja koko kaveripiiri sen tietää. Miespoloinenkuitenkin taitaa uskoa vielä tänä päivänä, että hän nai kiltin neitsyen. Säälittävyyden huippu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun elämä on.

Vierailija
2/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain huvittaa tuon sortin valehtelu ja teeskentely. Mies on ostanut sian säkissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati sitten, että olisin enemmän ystävä tälle miehelle, joten miten luulet että hänelle menisin kertomaan tällaisia " mairittelevia" faktoja tästä tuttavasta? Olin häissäkin, ja kaikki tuntui jotenkin niin naurettavalta. Katella paria alttarilla kun kylmä totuus on jotain ihan muuta kuin mitä mies luulee.

Ja nainen on jaksanut jauhaa tästä " ihanasta, siveellisestä alusta" vaikka kuinka paljon. Kerran kehtasi sanoa minulle, että " koita sinäkin sitten tulevan miehesi kanssa tätä taktiikkaa" . Jep joo, minä en moisiin valheellisiin keinoihin retkahda.

Vierailija
4/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustako tässä ei ole mitään kummallista? Omituista.. luulis että av:lta löytyy ihmisiä, jonka mielestä rehellisyys on suhteen paras perusta.

Vierailija
5/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saati sitten, että olisin enemmän ystävä tälle miehelle, joten miten luulet että hänelle menisin kertomaan tällaisia " mairittelevia" faktoja tästä tuttavasta? Olin häissäkin, ja kaikki tuntui jotenkin niin naurettavalta. Katella paria alttarilla kun kylmä totuus on jotain ihan muuta kuin mitä mies luulee.

Ja nainen on jaksanut jauhaa tästä " ihanasta, siveellisestä alusta" vaikka kuinka paljon. Kerran kehtasi sanoa minulle, että " koita sinäkin sitten tulevan miehesi kanssa tätä taktiikkaa" . Jep joo, minä en moisiin valheellisiin keinoihin retkahda.

No miksi sitten kannat huolta kummankaan tekemisistä, jos eivät ole kavereita/ystäviä sulle??Mitä väliä sillä sitten on?

Oikeesti, ap, mitä sä nyt vaahtoat?? :)

Vierailija
6/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet 35v niin kuulostat harvinaisen paljon teiniltä :) Ei ikinä uskois, suoraan sanoen. Tekstisi perusteella kuulostat 17-19-vuotiaalta.

Vierailija
7/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun järkytin aamuista mielenrauhaasi, voi voi, mitenköhän nyt tästä toivut?

Vierailija
8/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet vain tuttava, et voi tietää kuinka paljon irtosuhteet ja omakin pettäminen ovat saattaneet häntä satuttaa. Ehkä han on oppinut että hän voi olla arvokas miehen silmissä ihan ilman seksiäkin, vaikka entiset kokemukset ovat hänet saaneet uskomaan muuta. Eikö ole hyvä jos hän nyt on onnellinen?

Vierailija
9/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iin aktiivista ja hurjaa,kuin sinä luulet? Sinä kun et voi tietää, ellet ole istunut sängyn laidalla.

Vierailija
10/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti elävät elämänsä onnellisina loppuun asti. ja toivottavasti mies ei järkyty kovin pahasti kun kuulee totuuden vaimostaan.

Vierailija
11/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hienoa,että ihmiset muuttuvat parempaan suuntaan.Olisikos tämän ystäväsi sitten pitänyt jatkaa epävakaista elämäänsä ,niin se se vasta hienoa olisi sun mielestä,niinkö?Joskus ihmiset voivat järkintyä, ehkä tämä mies oli erilainen kuin aiemmat,tai ystäväsi kyllästyi jatkuvaan haahuikuuh miesten kanssa.Itsekkin olin aika villi ja vähät välitin poikaystävieni tunteista ,ennen kuin tapasin mieheni.En varmasti suhteen alussa kertonut kaikkia entisiä suhteitani hänelle,miksi olisi pitänyt?Keskityin tähän parisuhteeseen ja hyvin on mennyt,olemme onnellisia vanhempia ihanille muksuillemme.Tiedätkö,ystäväsi ja hänen miehensä voivat olla hyvinkin onnellisia,joten voisit iloita ystäväsi puolesta!

Vierailija
12/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni on hienoa,että ihmiset muuttuvat parempaan suuntaan.Olisikos tämän ystäväsi sitten pitänyt jatkaa epävakaista elämäänsä ,niin se se vasta hienoa olisi sun mielestä,niinkö?Joskus ihmiset voivat järkintyä, ehkä tämä mies oli erilainen kuin aiemmat,tai ystäväsi kyllästyi jatkuvaan haahuikuuh miesten kanssa.Itsekkin olin aika villi ja vähät välitin poikaystävieni tunteista ,ennen kuin tapasin mieheni.En varmasti suhteen alussa kertonut kaikkia entisiä suhteitani hänelle,miksi olisi pitänyt?Keskityin tähän parisuhteeseen ja hyvin on mennyt,olemme onnellisia vanhempia ihanille muksuillemme.Tiedätkö,ystäväsi ja hänen miehensä voivat olla hyvinkin onnellisia,joten voisit iloita ystäväsi puolesta!

Vierailija
13/13 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä kuitenkin oli paljon jo kokemusta lyhyistä ja surkeista suhteista, jos hän nyt tosissaan halusi itselleen elämän mittaisen suhteen ja ajatteli koittaa toista " takstiikkaa" ja se myös tehosi.

Onko sulle noin kamalaa jos tuttavasi on onnellisesti naimisissa, taitaa katkera vanhapiika kirjoitella (anteeksi).

Mutta ihan tosissaan niin hienoa että hän on löytänyt onnen ja mistä sitä tietää vaikka hän olisikin kertonut miehelle totuuden?

Eikä kaikki ihmiset edes halua tietää puolisonsa menneisyydestä mitään, minun mieheni ei ole koskaan halunnut kuulla mitään mun elämästä ennen miestäni mustaisukkainen kun jollain tavalla on.