Valtavan Iso Kaappi
Iso kaappi hakusessa. Mistä voi ostaa niinkin isoja kaappeja tavaroiden säilytykseen kuin, että se ulottuisi lattiasta kattoon suurinpiirtein ja olisi lyhyen seinän levynen?
Kommentit (12)
Valtavia kaappeja voi teettää. Jos tarkoitat yhtenä kappaleena toimitettavaa kaappia, mieti ennen tilausta, kaadatko seinän vai pidätkö ulkona sitä.
Vierailija kirjoitti:
Isossa kaapissa voi säilyttää rotevaa miestä.
Miun roteva mies köllii nyt sohvalla. Se on nii ihana ettei sitä kaappiin panna. Ihan tavaroille oon haeskellut kaappia netistä: nyt tavara kasat on olohuoneen nurkassa ja kaappi tarvittaisiin kipeesti. Ajateltiin jopa itse ostaa palaet puukeskuksesta ja nikkuroida itse, mutta on kova homma taitamattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Valtavia kaappeja voi teettää. Jos tarkoitat yhtenä kappaleena toimitettavaa kaappia, mieti ennen tilausta, kaadatko seinän vai pidätkö ulkona sitä.
Koottaisiin itse.
No pitäis tietää sun huonekorkeus ja seinän koko.
Tekisin itse. Hyllyt seinälle ja liukuovet oviksi.
Vierailija kirjoitti:
One word, Ikea
Ei ainakaan niitten nettisivuilla löytynyt mitään isoa kaappia .. en tiedä katsoinko sitten oikeasta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin itse. Hyllyt seinälle ja liukuovet oviksi.
Niin varmaan siihen joutuu päätymään .. piirustukset jo tein ihan peruskaapille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
One word, Ikea
Ei ainakaan niitten nettisivuilla löytynyt mitään isoa kaappia .. en tiedä katsoinko sitten oikeasta paikasta.
Mun tuttava osti sieltä kyllä semmoisen tosi ison kaapin. Lattiasta kattoon ja isot peiliovet. Siellä oli jotain semmosta mix and match tyyppisiä ne kaapit, että pystyi valitsemaan haluamansa ominaisuudet niihin. Mutta tästä on kyllä pari vuotta aikaa, eli voiko olla sitten mennyt pois valikoimasta?
Vierailija kirjoitti:
No pitäis tietää sun huonekorkeus ja seinän koko.
Kesti vähän, kun kävin mittaamassa:
Kaapin leveys max 2 metriä ja
korkeus max n. 2.10 m (ylhäällä on vähän enemmänkin tilaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
One word, Ikea
Mun tuttava osti sieltä kyllä semmoisen tosi ison kaapin. Lattiasta kattoon ja isot peiliovet. Siellä oli jotain semmosta mix and match tyyppisiä ne kaapit, että pystyi valitsemaan haluamansa ominaisuudet niihin. Mutta tästä on kyllä pari vuotta aikaa, eli voiko olla sitten mennyt pois valikoimasta?
Kiitos, kun kerroit! Mä laitan Ikealle postia menemään. Olishan se hienoa, jos sieltä löytyisi iso kaappi.
Isossa kaapissa voi säilyttää rotevaa miestä.