Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsoin areenasta Marja Hintikkaa ja totesin, että parempi vain olla sinkku, koska

Vierailija
16.03.2016 |

..parisuhde vaikuttaa olevan ihan kauheaa sontaa. Tämä siis jaksossa kolme, joka löytyy areenalta. Miehet kokevat tulevansa jyrätyiksi ja naisia ei ymmärretä. Ja kaikkia vituttaa, se jäi päällimmäisenä mieleen.

Avioeron jälkeen olen ollut vuosia yksin ja vaikka suhde eroon päättyikin, en muista sen olleen noin kauheaa vääntämistä ja stereotypioita. Kuvasiko k.o. jakso (mies 2.0) teidän mielestänne perhe-elämäänne, joku varmasti katsoi? Itselleni tuli lähinnä mieleen että parempi jatkaa tätä irrallista elämääni urheilun ja lukemisen rytmittämänä, niin ei tarvitse osallistua tuollaiseen potaskaan. -_- En tiedä, onko ilmapiiri tässä sinkkuna ollessani muuttunut ja pariskuntien elämä ja puhe siitä oikeasti polarisoitunut (myös suhteissa eikä vain julkisuudessa), vai oliko ohjelma vain peestä.

Lisäksi tuli mieleen, että onneksi emme saaneet entisen puolison kanssa lapsia. Ilmeisesti homma menee viimeistään siinä kohtaa suurimmalla osalla pitkin *****a ja/tai taannutaan kivikaudelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se pariskuntien elämä yleensä niin kamalaa on, mutta ainahan ohjelmissa kärjistetään. Ja kyllähän se varmaan puhuttuna kuulostaa pahemmalta, kuin mitä se sitten eletyssä elämässä tuntuu. meillä ei ainakaan miehellä luulisi olevan kovin kamalaa, kun on enimmäkseen saanut täysihoidon, vaikka minäkin käyn täissä. Ei ole tarvinnut hoitaa lapsia,eikä valvoa öitä. Nykyäänkin on työttömänä, mutta niin vain minä teen ruuat harva se päivä kun tulen töistä, kun ei sitä ole tehty. ja pyykkikonetta ei "osaa" käyttää.  On kyllä melkoinen vapaamatkustaja, ja kun en edes "nalkuta" kun olen mielummin hiljaa, niin ei ole tarvinnut turhaa paasaamistakaan kuunnella.

Vierailija
2/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli miesten jakso. En nyt ihan muista siinä oli mutta idea kai se että miehet puhuu suunsa puhtaaksi mikä perheessä mättää. Ei se nyt sitä meinaa että koko parisuhde on kauhea jos on asioita mitkä ärsyttää. Että älä nyt sen takia jää sinkuksi :D jos vain sopiva kumppani löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, ethän unohda myöskään, ettei se haittaa että vähän sattuu kipeästi ja tulee verta!

Vierailija
4/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo eka vastaus vain vahvistaa aloittajan pointtia. Tuo kommentoijahan vaikuttaa selkeästi tyytymättömältä ja jopa vähän katkeralta.

Mä luulen että monille vois olla hyvä vaihtoehto joku sellainen omat asunnot -suhde. Että ollaan yhdessä mutta ei asuta yhdessä.

Vierailija
5/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se pariskuntien elämä yleensä niin kamalaa on, mutta ainahan ohjelmissa kärjistetään. Ja kyllähän se varmaan puhuttuna kuulostaa pahemmalta, kuin mitä se sitten eletyssä elämässä tuntuu. meillä ei ainakaan miehellä luulisi olevan kovin kamalaa, kun on enimmäkseen saanut täysihoidon, vaikka minäkin käyn täissä. Ei ole tarvinnut hoitaa lapsia,eikä valvoa öitä. Nykyäänkin on työttömänä, mutta niin vain minä teen ruuat harva se päivä kun tulen töistä, kun ei sitä ole tehty. ja pyykkikonetta ei "osaa" käyttää.  On kyllä melkoinen vapaamatkustaja, ja kun en edes "nalkuta" kun olen mielummin hiljaa, niin ei ole tarvinnut turhaa paasaamistakaan kuunnella.

Tämä tosiaan on juurikin sitä, mitä en halua. Mies on aikuislapsi vapaamatkustaja tai sitten kuten Hintikassa, naisen määräysvallan alla oleva pikku apulainen, jolla ei ole aikuisen asemaa. O_o

Vierailija
6/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ilmeisesti tunnusta katsoneensa tai että omassa suhteessa olisi tuollaista asetelmaa. :D

Vierailija
7/7 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että kukaan naisten ylivallasta kirjoittelevaan ei ole tarttunut tähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä