Lue keskustelun säännöt.
Uittokalusto Oy / Tampere myymälä
16.03.2016 |
Onko Teillä kokemuksia tästä liikkeestä?! Siellä on todella hyvät merkit Stihl, Stiga, Klippo, Viking yms..... Onko hyvä palvelu?!
Kommentit (2)
Tampereen myymälän palvelua ei voi kehua. Ostin varaosia ja kysyin soveltuvuutta. Vastaus oli tyly: En halua sinua neuvoa. Eipä nykypäivinä noin huonoon palveluun juuri törmää. Ei todellakaan tee mieli vierailla ko. myymälässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vuosi sitten ostin stigan ruohonleikkurin tuolta, lähettivät väärän tuotteen .Hinta oli tilaamani tuotteen kohdalla 50 euroo kalliimpi ja se korjattiin laskuun oikeaksi . Olin tilannut isestään vetävän leikkurin ja lähettivät työnnettävän, kun tiedustelin että lähettävätkö mulle oikean tuotteen, niin vastaus oli ettei heillä ole kysesistä tuotetta varastossa ja voi mennä todella pitkään että saavat sitä.Eivät hyvittäneet virheestään mitään. Pidin tosin heidän lähettämän tuotteen ja siihen olen ollut tyytyväinen. Asiakaspalveluun en niinkään . Mutta kyseisen keissin ja keskusteltuani tapauksesta asiakaspalvelun kanssa, totesin etten enään ikinä itse tuolta tilaa mitään. Jäi paskanmaku tästä verkkokaupasta.